کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت

با نسخه ی جدید فیلم فراموشی که ایزدی دانلود کرده بود و مشکلات نسخه ی قبلی رو نداشت مجبور به اصلاح مجدد شدم!

 

 فعالین اکران فراموشی:

من

چراغ برای پوستر و بنر

ایزدی برای دانلود فیلم

شکور


فعالین تولید کشتن مرغ مقلد:

من

علی محیط


شکورم

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید ایزدی پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 22:47 http://kafankhafan.blogfa.com

چه مشکلاتی داشت مگه فیلم تو؟؟؟

حاجی دیگه برا فیلمای دیگه از همون اول بگو من دانلود می کنم.

به شکل عجیبی صداش تو برنامه، نویز پیدا میکرد
از صدای فیلمی که تو دانلود کردی استفاده کردم و مشکل رو حل کردم ولی اگه از اول فیلم تو بود، کارم دو سوم شده بود
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد