کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت و یک هشدار جدی / انتقال تجربه

اصلاح فیلم و زیرنویس oblivion تا الان نزدیک به 7 ساعت مفید از من و 14 ساعت از سیستمم وقت برده...الانم در حال گرفتن یه خروجی دیگه با یه فرمت دیگه است که حداقل اون هم 7 ساعت طول میکشه

تازه این فیلم یه فیلم بسیار پاکیزه است

به تمام مدیران اجرایی اکران فیلم های غیر ایرانی هشدار میدم به فکر «تدوینگر و اصلاح کننده و هارد خالی» برای پروژه تون باشید

بدترین و خطرناک ترین قسمت پروژه های اکران، آماده کردن نسخه ایه که قراره نمایش داده بشه

تا به امروز اغلب دیده ام که بسیار به این موضوع بی توجهی میشه که قطعا می تونه تبعات حتی جبران ناپذیری برای کانون داشته باشه

شکور/مدیر اجرایی

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن قدکساز سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 20:01

این انتقال تجربه ها خیلی خوبن!
مچکر!

حق طلب چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 01:29


افرین

سجاد احمدی پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 00:10

آقا شکور کاملا درکت میکنم این پروسه render نهایی فیلم هم حجم های وحشتناکی تخمین میزنه هم زمان پایان وحشتناک تر....
امیدوارم وقت کنم بتونم بیام کانون تو کارای بعدی کمک حال باشم
خسته نباشید...

البت فرمت wmv حجمش بسیار مناسبه
بیا حاجی
شکور

سعید ایزدی پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 00:11 http://kafankhafan.blogfa.com

حاجی فیلم رو که من دانلود کرده بودم گرفتی ؟
گذاشته بودم روی سیستم کانون؟

آره دمت گرم
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد