کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رقص پرواز، تکرار یک سریال عالی به مناسبت هفته دفاع مقدس



 

به گزارش «بانی فیلم»، پخش مجموعه تلویزیونی «رقص پرواز» به کارگردانی احمد مرادپور و تهیهکنندگی محمدرضا تخت کشیان از روز سی ام  ساعت 10:45 از شبکه آموزش آغاز شده و تا اواخر هفته نیز ادامه خواهد داشت. مجموعه روایتگر داستان زندگی دکتر یاوری با بازی مهدی هاشمی جراح متخصص است که در زمان جنگ تحمیلی از امریکا به ایران بازگشته و برای انجام یک عمل جراحی مجبور می شود به اهواز سفر کند. همزمان ملیحه با بازی لاله اسکندری که دانشجوی پزشکی است، برای یافتن نامزد خود دکتر وحید مولایی (شهاب حسینی) ناخواسته با دکتر یاوری همراه میشود. ورود آن دو به اهواز مصادف با بمباران شهر توسط دشمن است. ملیحه در پی یافتن وحید، بیمارستان ها را یک به یک می گردد. دکتر یاوری، وحید مولایی را می یابد اما برای خبر دادن به ملیحه مردد است و....


پایان سریال «رقص پرواز» یکی از بهترین پایان‌های سریال‌های جنگی بود؛ آنجا که هواپیمای حامل پیکر شهدا دچار نقص می‌شود و در آن باز می‌شود و تابوت شهدا در آسمان به پرواز درمی‌آید و ملیحه که شاهد این اتفاق است به این باور می‌رسد که همسر او دوست نداشته که از جبهه به شهر برگردد.


همچنین آهنگ بسیار زیبای این فیلم بسیار مطابق حال و هوای فیلم است.فیلمی که ما رو به راحتی به دهه شصت پرت می کند.

بازی مهدی هاشمی عالیست و بقیه بازیگرها هم بسیار دلنشین ظاهر شده اند.واقع گرایی فیلم،تصویری که نمی دونم با چه دوربینی گرفته شده اما  رنگ دهه شصت می دهد و همراهی جنبه های طنز، این فیلم رو دیدنی کرده است .از دیگر بازی های متفاوت بازی امیرحسین صدیق  بازیگر با اخلاقمون  در نقش دانشجوی پزشکی با لهجه ترکی است.این فیلم رو از دست ندهید.

نظرات 2 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 22:18

سکانس پایانی، ترسناک زیباست
اصلا سابقه نداشته همچین پایانی
شکور

سارا حنانی چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 00:09

حسی که موقع تماشای این سریال داشتم و آهنگش و تیتراژش هیچ وقت از یادم نمیره
یکی از بهترین سریال هایی بود که از تلویزیون پخش شد و بنظرم خیلی هم مهجور موند

اره.واقعا مهجور موند.اصلا ازش تقدیر نشد.بعد سریال رستگاران که من خیلی بدم میاد ازش برای سیروس مقدم.چقدر الکی تحویلش گرفتن!!!
اصلا معلوم نیس با خودشون چند چندن؟!!!
چقدر حال و هوای فیلمش خوب بود
حق طلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد