کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

wolverine 2


صرفا محض اطلاع

فیلم wolverine 2 از فیلم های مورد علاقه ام هستش و دوست دارم اکران بشه.

نسخه با کیفیت الان نیست، ولی نسخه رو پرده موجوده. نسخه اصلی رو احتمالا تا آبان ماه بتونم گیر بیارم

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن قدکساز دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 17:38

حاجی تو انتخاب موضوعات دقّت کن! مثلا موضوع " اخبار کانون" یا "عکس های خاص" ربطی به پُستت نداشتن، حذفشون کردم!

عزیز دل برادر. شکورم.
بنده خدا فردین از من پرسید که چه موضوعاتی بذارم و من گفتم: اخبار کانون، عکس های خاص و معرفی فیلم
اخبار کانون: ازونجایی که فردین میخواد پخش کنه
عکس های خاص: ازونجایی که عکسش خیلی قشنگه!
معرفی فیلم: برا اینکه یه فیلم معرفی کرده
سر در نمیارم چرا مخالفی
ولی مدیریت با توئه
شکور
-----------------------------------
عکس های خاص رو میشه قبول کرد، ولی فقط نوشته بود که "دوست دارم اکران بشه" نگفته بود که میخوام اکران کنم یا برنامه ای برای اکرانش دارم، من اصلا خبری ازش برداشت نکردم، ولی اگه اینجوریه دوباره درستش میکنم!
قدکساز

شکور دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 18:28

این اولین پست توئه
آفرین به تو
روزی که زاده شدی
و روزی که به درک واصل خواهی گشت
شکور

بلی خیلی هم عالی
تشکر میکنم

فردین سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 08:11

من قصد اکران دارم ولی چون فیلم با کیفیت بالا هنوز دستم نیست دست دست میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد