کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پروژه ی جذب خاص مخاطب خاص

توی معارفه یهو به ذهنم رسید که چند تا برگه روی میز بذارم برای یادداشت شماره تماس و ایمیل

90 نفر ای از دوستان جدید الورود تو همون لحظات، شماره تماسهاشون رو نوشتن

این افراد، کسایی هستن که از ابتدا خودشون یه تلاشی برای عضویت در گروه ما کرده ان...

برای تلاش به جذب این دوستان میخوام یه پروژه ی شخصی خاص تعریف کنم.

پروژه ای متشکل از فعالیت هایی در زمینه ی وبلاگ، جلسه، و تماس...

این یک اعلام برای انجام پروژه است

این پروژه شخصی به مدیریت من، در مسیر پکیج! معارفه ی کانون با مدیریت چراغ خواهد بود.

اگه کسی مشکلی نداره، من شروع میکنم...

برای شروع مسئول امور مالی باید سریعا سیم کارت کانون (شارژه شده به اندازه ی 150 پیام کوتاه) رو به من بده و مدیر وبلاگ هم آماده باشه تا آدرس های ایمیلی که بهش میدم رو به آدرس های دیگه ضمیمه کنه و برای همه شون متنی که میخوام رو بفرسته

شکور

نظرات 9 + ارسال نظر
حق طلب یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 22:27

خوبه

سعید چ.ع یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 22:47

به خدا اگه یه کلمه از پستت سر در اورده باشم....

مهم نیست
مهم اینه که مخالف نباشی

شکور
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بیا و یک بار تو زندگیت به زبانی حرف بزن که من هم بفهمم چی میگی. راه دوری نمیره به خدا :)
سعید

سعید ایزدی یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 23:18 http://kafankhafan.blogfa.com

خیلی حرکت خوبیه.
ولی شماره من رو یادت نره حذف کنی از تو لیست.

محسن قدکساز یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 23:19

من تقریبا آمادم!

ترابی یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 23:33

فردا صبح سیم کارت در اختیارتونه

حق طلب دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 00:27

یه سوال :برا پروژه شخصی میشه از سیم کارت کانون استفاده کرد مگه؟

من فردا میخوام همین کار رو بکنم دیگه
سیم کارت کانون هم جزو امکانات کانونه دیگه
شکور
---------------------------------------------------------
پس چه ضرری کردم من که برا کتاب صوتی 800 تا اس ام اس زدم حتی بیشتر.700 تاشو خودم شمردم.
بچه ها چرا زودتر سیم کارت کانون خریداری نشد؟بچه ها
حق طلب
-----------------------------
مهم سیمکارت نیست که
پول شارژ میگرفتید خوب
شکور
--------------------------------------
برا بخشیش گرفتم
حق طلب

سجاد احمدی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 01:15

پس چرا از همون اول این ورقه ها رو نذاشته بودین منم می واستم شمارم رو بنویسم خیلی دوست دارم بیام تو کانون . من ورودی 92 هستم(تو زمینه عکاسی حرفه ای هستم)
آقا شکور لطفا راهنمایی کن
شمارمو چجوری بهتون بدم؟

حاجی...شماره ات رو میتونی همین جا هم بنویسی
میتونی به هر کی از بچه ها هم خواستی بدی
میتونی به خود من هم زنگ بزنی: 09193499839
و البت که نیاز به تماس هم نیست...میتونی بیای کانون. همین فردا بیا کانون خوب. چه کاریه اصلا
بالاتر از دانشکده معارف، پایین پله های بلند و سنگی دانشکده ادبیات، معاونت امور فرهنگی و فوق برنامه، اتاق کانون فیلم و عکس
اتفاقا کلاس های عکاسی مقدماتی و پیشرفته مون تازه دارن تموم میشن
شکور

سجاد احمدی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 22:18

آقا شکور اینم شمارمه 09370756383
اینم ایمیلم puma.azadi@gmail.com
اگه خبری بود مارو هم بی اطلاع نذارین دانشجوی پردیس عباسپور هستم اونجا از برنامه ها نمیتونم مطلع بشم
یک دنیا ممنون

رشتت چیه مهندس احمدی؟
قدکساز

سجاد احمدی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 22:13

آقای قدکساز مکانیک میخونم

مبارکه!
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد