کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مسئول ارتباطات اینترنتی، کامپیوتر و سایرین

آیا میتونید برای من سریعا نرم افزار subtitle edit رو جور کنید؟

این نرم افزار، همون نرم افزاریه که باهاش زیر نویس شوالیه ی تاریکی رو اصلاح کردیم

من ندارمش و امکان اینکه دانلودش رو هم ندارم

این برنامه یا برنامه ی مشابه میتونه به من کمک کنه که به فکر اکران «فراموشی» (به اینجا مراجعه کنید) در راستای پکیج! معارفه ی چراغ باشم...

من بین فراموشی و جنگ جهانی زد، قطعا فراموشی رو برای اکران انتخاب کرده ام

شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
حق طلب یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 22:29

اونجایی که من برنامه تدوین رو گرفتم (میکس کرفت)شمارشو دارم اگه دانلود نشد بکنید

اوکی. مرسی.
قدکساز

محسن قدکساز یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 23:41

من دارمش! فردا میارمش ساعت 10-10:30

دمت طلا
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد