کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برای یاد آوری، تذکر و اطلاع

( ویرایش شده در تاریخ 30 شهریور ساعت 23:19 ) 

بر اساس اساسنامه : 

هر کدام از مسئولین سمت های کانون (به غیر از دبیر) موظفه که تا دو هفته بعد از آغاز مسئولیتش، سه نفر رو با اولویت بندی با صلاحدید خودش و بعد از تعامل و صحبت با اون اشخاص، برای پست معاونت خودش و همچنین مسئولیت اصلی سمت مزبور در ترم بعدی، به نهاد تصمیم گیری کانون پیشنهاد بده درصورت تاخیر این اقدام هرچه زودتر باید انجام بشه. 

هشت سمت وظیفه داشتند معاونت خودشون رو برای رای گیری بذارند. 

اما... 

 

 تا به حال فقط سه نفر از پست ها رای گیری گذاشته اند. معاونت کتابخانه، معاونت مالی و معاونت اساس نامه. 


دو یک پست هم قرار بود امروز پست رای گیری بگذارند بذازه : 

1. معاونت کامپیوتر: یوسف دوست هم مثل خانم توفیقی افراد مورد نظرش را پیدا نکرده ولی قرار بود امروز همان تعداد را بگذارد برای رای گیری.  

2.معاونت حق رای : با توجه به صحبتی که با خانم توفیقی داشتم. گفتند که هنوز سه نفر را پیدا نکرده اند. به هر کسی که گفتند قبول نکردند. قرار بود امروز همان تعداد که اعلام آمادگی کرده اند را برای رای گیری بگذارند که هنوز منتظرم. 

با صحبتی که با مسئول حق رای داشتم. گفتند با هر کسی که صحبت کردند جواب رد دادند قرار بود امروز باز هم با افراد دیگری صحبت کنند. 


با مسئول لوکیشن هم صحبتی که داشتم گفتند چون تازه آمده اند، هنوز نتوانستند کسی را پیدا کنند برای همین دو روز از من وقت خواستند که من قبول کردم. 


می ماند مسئول آرشیو و مسئول ارتباط اینترنتی . این دو سمت چون مسئولین قبلی هستند و ابقا شده اند از زمانی که رای اوردند دو هفته وقت دارند پس مسئول آرشیو تا 4 مهر فرصت دارد که رای گیری برگذار کند و مسئول ارتباط اینترنتی هم تا 6 مهر فرصت دارد. از آقای چراغ علی و قدکساز خواشمندم که از همین الان دنبال افراد بگردند که زمان رای گیریشان به تاخیر نیفتد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
توفیقی شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 23:53

ما حرفی نزدیم برای رای گیری
گفتم یه نفر اظهار علاقه کرده،همین.
قرار شد برم با بچه ها صحبت کنم،نظرشونو جلب کنم
فعالیت امروزم هم نافرجام موند،میگن سخته،نچسبه،همه جا باید باشی
دو نفر دیگه تو ذهنم هست،اگه اونا قبول نکردن که دیگه کاری از دست من برنمیاد! باید با حربه زور وارد شیم!

درسته حق با شماست من اشتباه توی ذهنم بود. ببخشید.

به نظر من بهتر بود این فعالیت ها و اسامی کسایی که قبول نکردند رو می ذاشتید توی وبلاگ.

ایزدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد