کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برای ورودی های جدید

ورود شما رو به کانون فیلم وعکس تبریک میگیم

برای آشنایی بیشتر با کانون و وبلاگ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

(تصویر: دومین روز کانون/پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 / اضافه شده در ساعت 23:40 توسط شکور)

 

اول از همه به اینجا سر بزنید و بعد،بقیه این پست رو بخونید.

عضویت در کانون هم کار مشکلی نیست، با حضور در دو جلسه پیاپی یا فعالیت در پروژه های کانون، میتونید حق رای بدست بیارید و بشید عضو کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی!

جلسه های کانون در حال حاضر(تا رای گیری نهایی) ،شنبه ساعت 12 تا 1 خواهد بود.
برای گرفتن خبر اکرانها و کلاس ها و بقیه ی برنامه های کانون، تو قسمت نظرات این پست، آدرس ایمیل و اگه خواستید، شماره تماستون رو بنویسید

کانون تنها جلسه و وبلاگ نیست، برای آشنایی بیشتر، حضوری به کانون بیایید و با جو کانون و فعالیتها از نزدیک آشنا بشین...

اما وبلاگ:

همونطور که در صفحه اول دیدین،وبلاگ شامل پستهای گوناگونی میشه؛ از رای گیری سمت های مختلف کانون گرفته تا نقد فیلم .

برای طبقه بندی بهتر پستها، این مطالب بر اساس موضوعات در ستون سمت راست طبقه بندی شده اند که متناسب با علاقه تون:

اگر به فیلم علاقه مندین،پیشنهاد میدم با معرفی و نقد کارگردان یا اخبار هنری شروع کنین

اگر فعالیت های فیلمسازی، بخش آموزش

اگر به فعالیت های دانشجویی ، با بخش خاطرات .

با فعالیت بیشترتو کانون،به دموکراتیک بودن سیستم پی خواهید برد و اگر علاقه مند به این مسائل بودید،میتونید اساسنامه و دکترینها رو دنبال کنید.

اگر به ستون نویسندگان وبلاگ هم نگاهی بندازید،متوجه میشید به راحتی و با بدست آوردن حق رای،میتونید به نویسندگان وبلاگ بپیوندید

به تاریخچه کانون هم سر بزنید

منتظر حضور شما هستیم...

نظرات 32 + ارسال نظر
پیشنهاد فوری یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 23:39

1- به نظرم در تیتر پست، «برای ورودی های جدید» بیاد
2- در پست نوشته بشه که «برای گرفتن خبر اکرانها و کلاس ها و بقیه ی برنامه های کانون، تو قسمت نظرات این پست، آدرس ایمیلتون و اگه خواستید، شماره تماستون رو بنویسید
شکورم

تصحیح شد
توفیقی

توفیقی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 00:06

چرا ادامه مطلبش کار نمیکنه؟!
آقای قدکساز،کمک...

درستش کردم!
چرا میترسید الکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قدکساز

به خانم توفیقی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 00:42

گفته بودید عکس بذارم
شکورم

اگه انجام میدین که سپاسگزارم
توفیقی
--------
انجام دادم که گفتم دیگه!
شکور

haghtalab دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 00:59

خیلی باحاله عکس نوشته هم خیلی خوب.افرین توفیق جان.

توفیقی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 01:01

ممنون آقای شکوری

یاد پارسال افتادم.
اولین عکس دست جمعی که من با حضورم تو وبلاگ دیدم،جشنواره فیلم کوتاه بود تو پردیس ملت؛ با عنوان :این گروه خفن....!
خودم جشنواره رو رفته بودم،تنهایی.
انقدر غبطه خوردم اون زمان با کانون آشنا نشده بودم و همراه این گروه خفن نبودم...
خعلی حس خوبیه عضوی از یه گروه بزرگ بودن...!

حالا فکرش رو بکنید موسسش بودن چه حسی داره
شکور
------------------------
همین حسه نمیزاره که برید از کانون ،حس خلق،حس ....
حق طلب
------------------------
یکی حس خلق، یکی هم حسی که (بدون در نظر گرفتن خالق بودن) نسبت به همچین مجموعه ی سیستماتیک و گلی دارم
شکور
-----------------------------
(گریه ی حضار)
حضار
----------------------------
پاسخ قبلی رو من دادم!
قدکساز

امیر حیدری دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 02:13

ممنون خانم توفیقی.
حاجی سبزی رو نیگا.

مسعود زرگر دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 21:29

به قدکساز
مریدان جامه ها دریدند و بر سر و روی خود کوفتند!!!!!

مریدان جامه ها را آویختند و سر به بیابان گذاشتند و شیخ سر در گریبان نشست و گریست!
قدکساز

سعید چ.ع سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 00:08

نمیشد یه عکس میزاشتید من توش یه کم شبیه آدمیزاد می بودم..؟ :))

حاجی مشکل از عکس نیست
شکور

Arsham Navid سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 14:51

من می خواستم تیاتر کار کنم ... چی کار کنم ؟! بعدش یه سوال دیگه .. این که من عباس پورم که موشکل نداره ؟! ...

برا تیاتر به کانون تئاتر مراجعه کن حاجی
عباسپور بودنت هم مشکلی نداره
شکور

بهاره سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 18:29

سلام
این ایمیلم برا گرفتن خبرا
امیدوارم تو جلسه ی شنبه شرکت کنم
مچکر

سلام. ممنون
انشالله با حضور مستمرتون در کانون خیلی پیشتر از ارسال ایمیل ها از اخبار آگاه بشید. شنبه ساعت 12 منتظرتونیم

دبیر کانون
----------------------------------

قدکساز

یاسمن سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 20:16

سلام برای عضویت در کانون طبق پیامک ارسال شده در کدام قسمت می بایست ایمل خود را درج نمایم

سلام
در همین پست
الان ایمیلتون رو داریم دیگه
شکور
----------------------------------

قدکساز

نوید طالبی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 21:56

سلام به همه کانونی های گرم و با صفا
روز اولم بود که به اتاق کوچیک وصمیمی کانون اومدم اما کلی حال کردم
انگار که 1 ساله با شمامممممم


قدکساز

فاطمه اسدی چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 09:21 http://NICEGIERL.BLOGFA.COM

علاقمند به شرکت در کلاس های کانون هستم
به خصوص کلاس های فیلمنامه نویسی


قدکساز

زهرا عظیم زاده چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 09:50

ادرس ایمیل من هست که می خواستید.


قدکساز

نیلوفر مبارکی چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 09:58

دوست دارم با شما همکاری داشته باشم


قدکساز

شیرین تقی پور چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 12:34

آقا سیلام به همگی,برای ما که تازه وارد کانون شدیم اس ام اس اومده بود که بیایم تو اولین پست وبلاگ ایمیلمونو بذاریم,خب یعنی همین کاری که الان من کردم؟ یا تو پست دیگه ای باید میذاشتم؟ رفقا منتظر جوابتون هستم.ممنون

سلام
بله،یعنی همین کاری که الان انجام دادین!
ممنون
توفیقی
-----------------------------

قدکساز

هلیا جم چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 12:52

سلام ک خسته نباشید فراوان!
دیروز کانون خدمت رسیدم فقط متاسفانه من تا یکشنبه هفته دیگه کلاس ندارم ک بیام اونورا،لطفا خبری شد منم در جریان بزارید


قدکساز

سجاد احمدی چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 18:17

سلام به همه برو بچه های با صفا
اینم از ایمیلی که می خواستین
خبری شد مارو هم خبر کنین راستی پنجشنبه ها هستین؟؟؟؟آیاااا؟؟؟؟ فردا کلاس ندارم می خواستم بهتون سر بزنم
این که جلسه ها فقط روزای شنبه 12 تا 1 هستش منی که اونموقع کلاس دارم باید چیکار کنم یعنی نمیشه تو کانون عضو باشم؟؟؟؟؟؟

1- زمان جلسه های کنونی قطعی نیست و یکی دو هفته دیگه رای گیری جدیدی برای انتخاب زمان جدید برگزار میشه تا اعضای جدید هم تو این زمان بندی مشارکت کنن
2- حتی اگه تو جلسات نباشید هم مانع عضویت شما نیست
3- عضو بودن شما به فعالیت و با ما بودنتون بستگی داره نه به جلسه اومدنتون
شکور
-------------------------------------
سلام
پنج شنبه ها امورفرهنگی بسته است.
شنبه ها زمان موقت جلسات هست و ما منتظر موندیم ورودی های جدید بیان بعد با نظر همه روز جلسات رو مشخص کنیم. شما ورودی های جدید هم میتونید در رای گیری روز جلسات شرکت کنید. پس به وبلاگ سر بزنید.

دبیر
--------------------------

قدکساز

Marzieh Nasrekhani چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 20:43

منم "ورودی جدید"م
می گم ما تازه واردا هم میتونیم بیایم تو جلسه ها؟ من شنبه کلاسم 12 دیگه تموم میشه...

اصلا کلی برنامه گذاشته شده که شماها بتونید بیاید تو این جلسات.
بیاید جلسات رو
شکور
---------------------------------------

قدکساز

yasaman pakdel چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 22:21

salam.manam dg ozvam??


قدکساز

سمانه چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 23:04

سلام اینم ایمیلم


قدکساز

اگه نظری که تو این پست گذاشتید رو نمی بینید علت این بوده که مسئول تایید نظرات نمیدنه که شما راضی هستید شماره تماستون در وبلاگ درج بشه یا نه
به همین علت و همچنین بر اساس تفسیری که مسئول وبلاگ در مورد وظیفه اش از اساسنامه داره، نظراتی که حاوی شماره تماس هستند رو تایید نمیکنه.
ولی ما در مدیریت وبلاگ نظرات شما رو داریم و مهم همینه که شماره تماس و به ویژه آدرس ایمیلتون به دست ما رسیده و ما آدرس ایمیل شما رو تو لیست مخاطبینی که تبلیغاتمون براشون فرستاده خواهد شد قرار می دیم

شکور

به مسئول وبلاگ پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 01:46

آیا تمام آدرس های ایمیلی که در این پست گذاشته شده رو کپی کرده ای در همون لیست قبلی؟

شکورم و این نظر و پاسخت که زیرش میاد هم تایید بشه
(البت میدونم که نیاز نیست تاکید کنم تایید بشه و فقط برای تایید نشدن باید تذکر بدم)

همچنین حاجی فعلا یه لیست از ایمیل ورودی های جدید جدا داشته باش قناری
شکورم
------------------------------
ریدیفش میکنم!
قدکساز

MHE پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 02:14 http://stateofgrace.blogfa.com/

اینم میل من


قدکساز

پریسا پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 19:03


قدکساز

توفیقی جمعه 5 مهر 1392 ساعت 18:39

بنظرم دیگه وقتشه این پست رو از سنجاق دربیاریم.

تا شب اکران فراموشی نگهش میداریم بعد برش میداریم!
قدکساز

امیر حیدری جمعه 5 مهر 1392 ساعت 23:41

دوستان عزیز
پرستو کنعانی زاده
فاطیما ریاحی
کیمیا گیاهرو
فاطمه عواطف رستمی
فائزه محمدنیا
مریم حیدری
فاطیما کمالی
سمیرا حسین­خانی
samaneh asadzadeh
mohadese toghraei
marziyeh loghmani
yasmin tabatabaei
atefeh zeinolebadi
ایمیل­ها و شماره تماس­های شما بدست ما رسیده است

niloofar mihangir شنبه 6 مهر 1392 ساعت 11:18


قدکساز

romina amirimehr شنبه 6 مهر 1392 ساعت 11:19


قدکساز

سارا نظری شنبه 6 مهر 1392 ساعت 11:41


قدکساز

توفیقی یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 19:45

تعداد پستهای سنجاقی زیاد شده،امشب هم که شب اکران فراموشیه
اینو از سنجاق خارج کنید

الآن برش میدارم!
قدکساز

فرنوش رضاعلی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 17:02

سلام

خیلی خوشحالم که دانشگاه یه همچین کانونی داره

من فرنوش رضاعلی هستم دانشجوی زیست،عکاسی میکنم.

خوشحال میشم که با اعضای این گروه بیشتر آشنا بشم.

خب پس فرصت رو از دست ندید و هرچه سریع تر
بیاید کانون.
زرگرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد