کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین روز قبل معارفه

فعالین معارفه امروز :

چراغعلی - یوسف دوست - ترابی - طلاکوب - برخورداری - نجاتی -  توفیقی - حیدری - خاقانی - علیپور - بخشنده 

اگه جاموند کسی،بگه.


ویرایش به تاریخ سی شهریور هزاروسیصدونودودو؛ ساعت نه و بیست و شش دقیقه به وسیله چراغعلی:


  

  با تشکر از خانم توفیقی که به خواهش من اسم فعالین رو گذاشتن؛ می‌خواستم از همین پست استفاده کنم و تشکر کنم از دوستانی که امروز به داد من رسیدند؛

امیرخان حیدری، خانم ترابی، رضا یوسف‌دوست، فردین قاسمی، سعید ایزدی ( به همراه پراید)، اشکان توپ‌شکن (و گوشیش)، خانم طلاکوب و خانم مشعشع، خانم نجاتی، عباس شکوری (ظاهراً بد نداد امتحانشو امروز)، خانم جهانی‌پور، خانم خاقانی (تا امروز فکر می کردم آقا هستن)، خانم برخورداری (باید کورِل یاد بگیرم ازشون)، خانم علیپور، خانم بخشنده، مسعود زرگر (بدون سبیل)، خانم پیروزبخت (با ارفاق)، محمد فرامرزی (که  زبونم لال رفته بود سر کلاسش امروز)

دم همه‌تان گرم، دستتان طِلا و سرتان خوش....

 پ.ن: امیدوارم کسی از قلم نیفتاده باشه، اگر هم افتاد به کَرَمَش ببخشاید حواسِ پرتِ مارا

نظرات 8 + ارسال نظر
توفیقی شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 16:01

فوری...................فوری
از اونجاییکه فردا معارفه است و تازه واردا یه سر به وبلاگ میزنن و در نگاه اول، شاید مثل همه ما که وارد وبلاگ شدیم، گیج بشن، پیشنهاد میکنم یه پست ثابت خوش آمد گویی و توضیح کوچولو از وبلاگ و کانون، همراه با یه عکس دسته جمعی ،برای سه تا پنج روز بذاریم.
به خدا موثره.

افرین پیشنهاد خوبیه. کاش تو جلسه میگفتید. بنویسین خودتون
حیدری
........................................
تو بی آر تی راه برگشت خونه به ذهنم رسید!
توفیقی

پیروزبخت شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 18:56

برادر چراغعلی نبیند
بنده حقیر

مسعود زرگر شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 21:11

منم بودم ، ایزدم بود.

امیر حیدری شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 21:21

خانم توفیقی این رو باید مدیر اجرایی اعلام کنه.

آقای چراغعلی گفتن که از طرف ایشون بنویسم.
توفیقی

سعید چ.ع شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 22:00

خانم حق‌طلب جا موندن.

توفیقی شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 23:10

خعلی کار سختیه
نوشتن متن از طرف یه جمع رو میگم اونم بصورت چکیده
اما چون احتمال دادم کسی وقت نوشتن نداشته باشه،نوشتم ولی خودم راضی نیستم
اگه کسی وقت داره که فبها! دست به کیبورد شه!
این متن رو تو چرکنویسها گذاشتم تا آقایون حیدری،قدکساز و شکوری نگاه کنین و اگر تایید شد،بره برای پست.
به نظرم وجود یه همچین پستی،تو این موقعیت، واقعا لازمه.

اگه در حال حاضر متن دیگری نیست، با این متن موافقم
من الان دارم از بی خوابی می میرم و فردا صبح باید کلیپ قبلی رو اصلاح کنم و برسونم
برا همین در این زمینه نمیتونم کمکی کنم
پیشنهاد میدم همین پست فعلا گذاشته بشه
و فردا صبح هم اگه عکس نداشتید، از کانون میذاریم
شکور
.........................................................
بله،ممنون میشم اگه عکس رو بذارید.
امشب که یک ساعت، ساعتا رو میکشن عقب، میتونین یه ساعت بیشتر بخوابین!
توفیقی
--------------------------------------------------------
به نظر منم همین خوبه و منشرش کنید.
ایزدیم

توفیقی یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 15:55

آقای قدکساز؟
شما چرا واکنش تونو نشون نمیدین؟!
الان پست چرکنویسی که قرار بود تایید کنید،مشکلی داشت؟
پستی که خودتون گذاشتین این مفهمو میرسونه؟
آخه منم که همینا رو نوشتم.حتی لینک شما رو هم اول پست گذاشتم
اگه از نظر شما چرکنویس "معرفی کوتاه کانون فیلم و عکس" مشکلی داره که هیچ،اما بنظرم توضیحات اون جامع تره .
ایندفعه عکس العمل تونو نشون بدین

شکورم:
دیروز در وبلاگ و امروز به صورت شفاهی، ازین عکس العمل نشون ندادن مدیر وبلاگ شکایت کردم...
این هم یه شاکی دیگه
حاجی...امیدوارم متوجه شده باشی که هر حرکتی «عکس العمل» محسوب نمیشه...
ما دنبال موافقت تو نیستیم
بلکه فقط دنبال عکس العمل مشخصت نسبت به حرفمون هستیم

شکور
-----------------------------------
خانم توفیقی، من وقتی قضیه رو فهمیدم فقط یه لحظه خودمو جای شما گذاشتم و دیدم چقدر بهم برخورد! هیچی نمیتونم بگم! ترجیح میدم حضوری توضیح بدم خدمتتون!
قدکساز

moradpour شنبه 6 مهر 1392 ساعت 01:02

nemidunam chi begam. behtare hichi nagam!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد