کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من باب معارفه - غرفه معارفه

و امّا بعد؛

 

 برای طراحی غرفه به دوربین و تلویزیون و رادیوی قدیمی شما نیازمندیم. با تضمین عودت بی‌کم‌وکاست

ایده عملی نشدهِ روز ثبت نام در روز معارفه پیاده خواهد شد.

شنبه برای هماهنگی وسایل و تجهیزات اقدام خواهم کرد.

برای اجرای غرفه به حضور دو-سه نفر نیاز است.

پانوشت: دی وی دی و بروشور رفت برای تکثیر و چاپ. و بلایی که در چاپ سر بروشور نازنینم آوردن رو هرگز فراموش نخواهم کرد...

زیاده عرضی نیست، سعید.

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید ایزدی پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 22:25 http://kafankhafan.blogfa.com

من پایه روز معارفه هم هستم برا بودن تو غرفه ها.

حق طلب جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:14

دوست دارم روز معارفه باشم.1شنبه بود؟برناممو چک می کنم اگه تونستم حتما می یام.دو تا دوربین کوچیک فانتزی داشتم روز ثبت نام هم آوردم.میارم شنبه ببینید خوبه یا نه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد