کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

علیرضای کانونی


از راست: یوسف دوست-علیرضا-قاسمی- ایزدی زرگر
اصلاح شد21:13
  
مدیر تولید،تو فیلمبرداری های کوچیک ،مسئول هماهنگی همه گروه ، مایحتاج و هر چیزی که فکرکنید،هست.

مثلا تو پروژه اخیر،از متراژ دانشگاه برای پیدا کردن لوکیشن بگیر تا گرفتن ناهار،بردن دوربین برای تعمیر،هماهنگی با گروه و ....

اما، چون همه فکر میکنن کارگردان همه کاره است،اول با ایشون مطرح میکردن و بعد با این جمله ارجاع داده میشدن به مدیر تولید: چرا به من میگی؟ مدیر تولید اونجاست...

یکی از چیزای ضروری تو فیلمبرداری زیر آفتاب، آبِ خوردنه

لیوانها کم بود و باید اسامی رو روش مینوشتیم که قاطی نشه؛ علیرضا مسئول این کار بود.



اول صبح بود و هنوز همه اسما رو ننوشته بودن.علیرضا رفت پیش آقای شکوری که ازش بپرسه لیوان برداشته با نه.

ذهن آقای شکوری هم سخت درگیر کار بود.

علیرضا: آقای شکوری شما لیوان برداشتین که....

آقای شکوری: چرا به من میگی؟! مدیر تولید اونجا نشسته. برو به اون بگو

علیرضا: بابا چی رو به مدیر تولید بگم؟! بذارین من حرفمو بزنم! شما لیوان برداشتین که من اسمتونو روش بنویسم...؟!

آقای شکوری خندید و علیرضا رو بغل کرد.

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید ایزدی چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 21:11 http://kafankhafan.blogfa.com

دوستان مثل اینکه رسما دست به دست هم دادند زرگر رو بکنند ایزدی.

باور کنین از قصد نبود.
رفته تو ناخودآگاه ذهنم
من معذرت میخوام.
توفیقی

حق طلب چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 21:30

مسعود زرگر چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 22:45

ای بابا ، یوسف چه گیس هایی داشت...
فک کنم من و ایزدی باید از این به بعد در مقابل اشتباهاتی که(عمدی و سهوی) درمورد اسامی ما رخ میده مثل جیگر واکنش نشون بدیم.
زرگرم زرگرم زرگ..................رم

محسن قدکساز چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 23:01

پُست 21:06 گذاشته شده ولی 20:13 ویرایش شده؟؟

ساعت کامپیوترم یک ساعت عقب بود!
توفیقی

پرنیان فلاح چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 23:59

اخخخی علی دیگه نیست

سارا حنانی پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 17:14

زرگر جمعه 21 آذر 1393 ساعت 20:51

الان قدش از من بلند تره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد