کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

قضیه اینا چیه!!!!

من چند دفعه تو کانون به همه گفتم،اشکال نداره بازم میگم.

من موندم قضیه این خرت و پرتا و این همه آت و آشغال چیه؟این مانیتورهای داغون،این پلاستیکای اضافی که نمیدونم توش چیه اصلا به درد میخوره یا نمیخوره،ی پلاستیک که توش پر بود از قاشق کثیف غذایی(ینی اینو دیدم کف کردم که اونا،اینجا چیکار میکنه اخه!!!)و....  

کانون ظاهر بدی پیدا کرده.ی نفر که در اولین نگاه میاد و اونجارو میبینه،خب نمیدونه چقد جو خوبی داره که،اول به ظاهر نگاه میکنه.از قدیم گفتن رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون!!!!! 

حالا ی بحث اخلاقی مطرح میشه،همیشه یا حداقل اکثر مواقع پریماه فقط به فکر تمیزی و نظافت کانونه(این خرده به خودمم هستا!)ولی عایا این به این معنیست که اگر روزی پریماه مرادپور نباشد اینجا باید تا مرز کپک زدن هم پیش برود؟!!!! 

کانون ما،خانه ما.در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم. 

امیدوارم هرچه زودتر بتونیم اینجارو مرتب کنیم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن قدکساز سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 23:56

موافقم به شدّت، ولی دلیل نمیشه که شما واسه پُستتون دسته بندی انتخاب نکنید و برچسب نذارید.

شکور چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 01:21

سلام
قسمتی از اون خرت و پرت ها از جمله مانیتور های درب و داغون، آکساسوآر فیلم کشتن مرغ مقلد هستن که نیاز هستن
اونا باس بمونه
اگه معارفه من رو درگیر نکرده بود اون تیکه ای که به این آکساسوآر نیاز داشت رو حل کرده بودم
ایشالا بعد از معارفه کارم باهاشون تموم میشه
ولی جایی نیست که آکساسوآر فیلم رو اونجا بذارم
لطفا دور نریزید
من درگیر معارفه هستم وگرنه اون کار برام خیلی خیلی واجبه
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد