کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین جلسه 92-93

اولین جلسه امروز شنبه 23 شهریور تشکیل شد.  

موضوعات مورد بررسی از قرار زیر است:

آقای حیدری :

تشکر از مسوئولین سمت ها در تابستان

پیشنهاد ایجاد برگه ای در وبلاگ  با موضوع "فعالیت های در حال اجرا"برای اطلاع بهتر و آسان تر بازدیدکنندگان از فعالیت های کانون ؛ با توجه به صحبت های انجام شده توسط آقای شکوری در مورد وجود موضوعی با همین عنوان بحث در مورد آن به بعد و در حضور آقای قدکساز موکول شد.

درخواست آقای حیدری از کسانی که کار گرافیکی و فتوشاپ بلدند برای کمک به پروژه دهلیز در ساخت پوستر ،تراکت و بلیط

همچنین عنوان کردند که برای جشنواره فیلم های کمدی که احتمالا در آبان ماه انجام میشه هر کس فیلمی در نظر داره معرفی کنه. (خودشون نظرشون روی کمدی کلاسیک و صامت بود)

آقای چراغعلی:

من باب مشکلی که برای نشریه در وبلاگ عنوان کرده بودن صحبت  کردن  و بهتر دونستن که تا رفع مشکل مقاله ها نشریه ای چاپ نشه .

در مورد موضوع مهم ، معارفه؛ صحبت هایی شد در مورد هدف این معارفه یک ماهه و طرح کلی آن.

همچنین ،پیشنهاد روزی برای جلسه جدیدالورود ها (بین اکران دهلیز و فیلم های تولید کانون)

با توجه به صحبت های آقایان شکوری ،حیدری ،یوسف دوست و چراغعلی طرحی کلی برای روز جلسه عنوان شد که شامل پخشی کلیپ های کانون ،مستند ،آنونس ،تودیع و معارفه و یک تاریخچه کوتاه و البته جذاب از کانون میشود.

تاریخ دقیق جلسه را خانم جهانی پور اعلام میکنن.

آقای یوسف دوست:

سیستم برای تعمیر برده میشه که در صورت نداشتن قابلیت تعمیر هارد برای ساخت آنونس و کلیپ جابه جا میشه

در راستای سمت کتابخونه هم پیشنهاد خرید کتاب را دادن. در ضمن متذکر شدن که هر کس کتابی از کانون در دست داره هرچه سریعتر برگردونه.

زمان اکران تولیدات کانون هم مشخص شد: 27 ،28 و 29 مهر

پیشنهاد آقای صفایی برای آوردن منتقد (برای یک نقد آموزشی) را هم مطرح کردن.

 در آخر هم برای جلسه آتی کانون رای گیری شد که با اکثریت 15 رای موافق شنبه ساعت 12 به عنوان جلسه بعدی انتخاب شد. 

اگر موضوعی جا افتاده دوستان در نظر ها اعلام کنن.    

ترابی

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 22:12

چرا از ادامه مطلب استفاده نمی کنید؟
شکورم

شکور شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 22:45

- نسبت به صحبت چراغ درمورد نشریه من عرض کردم که

الف: باید مواظب باشیم که خیلی سخت گیرانه به نوشتار دوستان نگاه نشود و به نظر من پست های فیلمنامه ی توپشکن، میتونه حداقل، یه حداقل محسوب بشه ولی چراغ نپذیرفت

ب- به چراغ پیشنهاد کردم که یه برگه بنویسه و اونچه لازم می بینه رعایت بشه رو آموزش بده و پذیرفت

ج- یوسف دوست پیشنهاد کرد که برای این موضوع یه استاد روزنامه نگاری بیاریم که من به شدت مخالف بودم

د- من در آخر پیشنهاد کردم که روند نشریه رو در یک حالت ارتقای مستمر ببینن نه اینکه الان باید بهترین شماره چاپ بشه

شکور

توفیقی یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 09:16

لیست حاضرین در جلسه:
دلیاری
فینی زاده
شکوری
زرگر
یوسف دوست
ایزدی
حیدری
نجاتی
توفیقی
طلاکوب
مشعشع
ترابی
چراغعلی
پیروزبخت
قاسمی
خاقانی
برخورداری
تدریس
جهان
علیپور
بخشنده
آقای فرامرزی هم یه ربع آخر اومدن.

شکور یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:16

همچنین پیشنهاد دادم که برای اوایل ترم، یکی دو تا فیلم پر از جلوه های ویژه و مخاطب عام و بلک باستر پخش بشه و در این راستا گفتم که فیلم های جنگ جهانی زد و فراموشی رو خواهم دید

اورین به حافظه ی پیرمرد
حیدری

امیر حیدری یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 15:55

اورین. سر جلسه که نیگاتون میکردم و چیزی نمی نوشتید کمی نگران شده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد