کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک درخواست: فیلم در حیطه ی دفاع مقدس

حاج آقا طاهری از کانون دفاع مقدس(اگه اشتباه نکنم) فیلم دفاع مقدس میخوان و برای این موضوع با من صحبت کردن.

من این همکاری رو که همکاری ناچیزی هست پذیرفته ام و از دوستان خواهش میکنم اگه ممکنه اگه فیلم های دفاع مقدسی دارید، به من برسونید.

هرکس جزئیات این همکاری رو خواست، با من صحبت کنه

درضمن، این همکاری در حدی ناچیز و ساده است که مطرح کردنش به عنوان یه پروژه ی شخصی هم به نظرم «سختگیرانه»س. ولی اگه نیازه، میتونید در حیطه ی اساسنامه، به صورت پروژه ی شخصی و یا حتی کار شخصی باهاش برخورد کنید

شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر حیدری پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 13:50

اینجا فقط روز سوم و شما فرشته اید رو دارم.
از کرخا تا راین و مهاجر هم دست دوستان هست گرفتم میگم بهت

شکور جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 00:18

بابا دمت گرم
برسون قناری
شکورم

توفیقی جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 09:39

اتوبوس شب
حمله به اچ 3
آزانس شیشه ای
چند قسمتی هم روایت فتح

در آرشیومان یافتیم.

امیر حیدری شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 00:19

حاجی یه سری فیلم هامو از بچه ها گرفتم تردید رو که میخواستی توشون هست.
و
برج مینو
موج مرده

دمت داغ
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد