کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چقدر خودتون رو عضو کانون میدونید؟

واقعا! چرا فقط باید عکس ریش و انگشت آقای شکوری رو ببینیم تو وبلاگ!؟

واقعا! اسم خودتون رو گذاشتید نویسنده؟! کِی میخواید از این اکانت خاک گرفته استفاده کنید؟!

واقعا! چرا یک موضوع رو که بهش علاقه مندید انتخاب نمیکنید و توی گوگل جستجو نمیکنید؟! حتما مطالب خوبی پیدا میکنید! چرا خوب هاشو سوا نمیکنید و توی وبلاگ نمیذارید؟! اگر طرفدار داشته باشه حتّا موضوع مربوط بهش هم اضافه میکنیم!

با این کار ( جستجو و گلچین) ، هم خودتون توی زمینه‌ی مورد علاقه تون اطلاع پیدا میکنید، هم سلسله مطالبی که توی وبلاگ میذارید مرجع خیلی خوبی برای یادگیری میشه! یه کم فضا رو غیر اداری کنید. همش که نمیشه مطالب خشک گزارش فعالیت و دکترین باشه که!

نظرات 8 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 23:01


به ریش و انگشت ما چه کار دارید!
خوش تیپی هم برا ما دردسری شده ها!
شکور

و البت که بالاخره یه پست درست درمون دیدیم در تشویق به وبلاگ نگاری
صدآورین
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 23:48

موافقم ولی خیلی هم نباید شلوغ بشه و مطالب پراکنده باشه

سبا حق طلب پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 13:04

کپی کاری صرف که خوب نیس.من می تونم روزی 10 تا از این پست ها بزارم تازه اینجوری باید مرجع هم بنویسی

خوب بذارید! مرجع هم بنویسید! اینجوری خیلی بهتر از هیچیه! کم کم بچه ها اونقدر وارد میشن که بتونن خودشون تألیف هم بکنن!
قدکساز

توفیقی جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 10:48

چرا؟!
چرا کانون مرد 24 ساله است؟!
چرا پروفایل کانون درست نمیشه؟!
قبلا تو نظرات خوندم در افتتاح وبلاگ،کانون زن 21 ساله بود!
نکنه جبران گذشته است؟!

توفیقی جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 10:50

اگه کپی مطالب زیاد بشه که میشه همون مطالب خشک و رسمی اما حالا از سایتای دیگه
اصلا حوصله خوندن مطالب کپی شده رو ندارم

به خانم توفیقی جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 10:56

پروفایل کانون حتما باید یک جنسیت و یک تاریخ تولد داشته باشه!
شما پیشنهاد خاصی دارید واسه سن و جنسیتش؟
قدکساز

به توفیقی جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 11:21

تاجایی که یادمه، خانم وفایی سن و جنس خودشون رو در زمان مسئولیتشون، رو وبلاگ گذاشته بودن. یادمه که من اون رو عوض کردم ولی یادم نیست بر چه اساسی...
خودم یادمه سعی کردم که سنش رو بذارم 4 سال ولی نشد و باید دو رقمی می بود فکر کنم
الان اگه میشه به نظرم بهتره که حداقل سنش بشه 7 سال
شکور

به آقای شکوری و خانم توفیقی جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 15:31

سن کانون الآن هفت ساله!
تاریخ تولدش 1 مهر 1385 هجری خوشیدیه!
قدکساز

خوب من هم گفتم که 7 ساله
درضمن مهر و آبانش رو در تاریخچه بخوان
شکور
.................................................
با تشکر
توفیقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد