کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نویسندگان بخوانند: "تغییرات جدید وبلاگ" یا "بروید با هم بسازید!"

همیشه تغییرات در هر سیستمی، دیگران رو وادار به حرکت میکنه و کسانی هستن که از این که بخوان پنیرشونو جابجا کنن می‌نالن! البته نظرتون رو بگید شاید در موردی دلیلتون اینقدر محکم باشه که تغییر رو به حالت اول برگردوندم!


اما تغییرات:

  • امکان لایک کردن پُست ها و نظرات فراهم شده، اما اصلا معیار خوبی برای نظرسنجی نیست، و اصلا فکر نکنید که میتونه جایگزینی برای کامنت هاتون باشه!
  • پنجره ی جدیدی با عنوان نظرات نداریم و هر چی که هست -ظاهر و باطن- توی ادامه مطلب هست!
  • قابلیتی اضافه شده که عکس نویسنده پُست کنار پُستش دیده میشه، همین الآن توی صفحه اصلی میتونید ببینید که عکس آقای شکوری همه جای وبلاگو گرفته. دست به کار بشید و وارد اکانتتون بشید، از اون قسمت بالا سمت چپ ویرایش پروفایل رو انتخاب بکنید و برای خودتون یه عکس بذارید! حتما این کار رو بکنید. برای اینکه توی قسمت نظرات هم عکستون دیده بشه حتما این مطلب رو بخونید.

نظرات 15 + ارسال نظر
سبا حق طلب سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 20:53

اینجوری کل وبلاگ رو عکس اقای شکوری پر می کنه

به خانم حق طلب سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 20:54

خوب دیگران هم فعال باشن! فعالیت کنن و پُست بذارن!

سارا حنانی سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 22:36

خیلی خیلی ممنون بابت تغییرات

جهان سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 23:34

میگما آقای قدکساز، خداییش اگه من نبودم متوجه این تغییرات می شدید امروز؟؟
سبب خیر شدم ، حسابی

100 در 100
قدکساز

شکور چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 00:44

ازینکه آرممون برگشت بسیار خوشحالم
کاش برگه ها بالای بایگانی می بود
برگه ها خیلی خیلی مهمن
شکور

امکانات وبلاگ رو نگاه کردم و راهی به جز کد نویسی پیدا نکردم! راه دم دستی که دردسر نداشته باشه پیدا نکردم، فقط تونستم بایگانی رو کشویی کنم که جای کمتری بگیره!
قدکساز

به مسئول وبلاگ چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 01:04

کشویی کردن بسیار عالی بود
شکورم

موضوعات هم میشه کشویی کرد، اما شاید برای نویسنده ها و اعضای وبلاگ کشویی بهتر باشه، اما برای تبلیغات و کسایی که برای اولین بار به وبلاگ سر میزنن خیلی مهمه که موضوعات رو بتونن توی یک نگاه ببینن!
قدکساز

سعید ایزدی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 01:08 http://kafankhafan.blogfa.com

بهتر بود یه قسمتیش رو می بردی توی ادامه مطلب.

بنده راستش زیاد با این تغییرات حال نکردم. راستش اصلا متوجه نمی شم بودن یه عکس کنار پست چه سودی می تونه داشته باشه . واقعا متوجه نمی شم.

قابلیت لایک رو هم فکر نمی کنم خوب باشه.

ولی اینکه کامنت ها زیر پست میاد خیلی خوبه و خیلی راضیم.

عکسه رو من موافقم. باعث تنوع تصویری شده
به شرط اینکه عکس یه عده خیلی همش پشت سر هم نباشه البته(الان من خیلی زیادم)
لایک کردن هم من خیلی دوست ندارم چون نمیشه فهمید کی لایک کرده
ولی برگشتن آرممون از همه مهمتر و بهتر بود
شکور
-----------------------------------------
پُستم خیلی طولانی نبود که بره توی ادامه مطلب، البته این کار هم میکردم ضرری نداشت!
عکس کنار پُست جذابیت بالایی داره، سوای اینکه فضای وبلاگ رو صمیمی تر میکنه، باعث میشه بچه ها به خودشون بیان و برای کمتر دیده شدن عکس شکوری و بیشتر دیده شدن عکس خودشون پُست های بیشتری بذارن... و دلایل دیگه ای که یا نمیتونم به زبون بیارم یا به ذهنم نرسیده هنوز.
قابلیت لایک هم چون نمیشه فهمید چه کسی لایک کرده فکر نمیکنم کار آیی زیادی داشته باشه.
قدکساز

مهرشاد.پ چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 01:18

مرسی تغییرات

ما مخلصیم مهرشاد خان
قدکساز

سعید ایزدی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 01:42 http://kafankhafan.blogfa.com

به نظرم بهتره توی برگه ها یه قسمتی اضافه کنی به اسم مسئولان سمت ها و معاوناشون. و بعد از شروع هر ترم اسم مسئولا و معاون ها رو توش بنویسی تا کسایی که در جریان رای گیری ها نبودند راحت ببیند مسئول کیه و بتونند باهاش حرف بزنند.
مثلا من الان با مسئول لوکیشن کار دارم ولی نمی دونم کیه. باید برم توی پستای خانم جهان بگردم ببینم توی کدوم پست نتیجه رای گیری رو نوشتند. تازه اگه ندونم مسئول قبلی حق رای کی بوده که دیگه واویلا. باید وبلاگ رو اونقدر برم عقب تا به یه پستی بر بخورم که توش رای گیری بوده یا نتیجه رای گیری تا بفهمم کی مسئول حق رای.
تازه اگه کسی باشه که ندونه کار مسئول حق رای گذاشتن نتایجه که دیگه پدرش در اومده.

به نظر من هم باس یه برگه باشه به نام مسئولین سمت ها
ولی نه تنها مسئولین فعلی بلکه تمامی مسئولین در سمت های مختلف رو از اول تا الان بنویسه و با اومدن هر مسئول جدید، آب دیت بشه
اینطوری هم این برگه عملیاتی میشه هم تاریخچه ای
شکور
---------------------------------
کاملا امر پسندیده ایست!
آقای شکوری شما که قدمتتون زیاده، مسئولین سابق رو اگه بتونید به من بگید که این برگه رو درست کنم خیلی خوب میشه!
قدکساز

محمد فرامرزی (راد) چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 18:26

درود بر روان پاک متغیر ها!

توفیقی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 22:41

اینکه میشه به نظرات نظر داد عالیه! این وبلاگ،اینو کم داشت واقعا. (پاسخ به نظر نه،امتیازو میگم)

چیه جنگولک بازی عکس نویسنده کنار هر پست!
خیلی عکسه بزرگه
آقای شکوری که خوفناک شدن.
اون اول که وارد کانون شده بودم و وبلاگو میخوندم تا با اعضا آشنا بشم،طول میکشید قیافه افرادو بعد شناسایی با اسمایی که اینجا بود،تطبیق بدم.
اینکه عکس اعضا باشه،خوبه . تازه واردا زودتر آشنا میشن اما تو همون پروفایل کافیه دیگه! واقعا صفحه وبلاگ زشت شده اینجوری...

سارا حنانی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 23:11

آقای قدکساز ممکنه زحمت این تغییر رو هم بکشید که با کلیک کردن روی "ادامه مطلب" و "نظرات" جفتشون در پنجره های جدید باز بشن؟
به نظرم با توجه به حجم زیاد پست هایی که توی وبلاگ میاد یکی که بعد 24 ساعت هم بخواد به وبلاگ سر بزنه، براش جالب نیست هی بخواد روی هر مطلب جدیدی که کلیک میکنه بره تو یه صفحه جدید بعد هی کلیک کنه برگرده صفحه اصلی

+
دیگه فک کنم باید تبلیغ جشنواره کتابخوانی رو از وبلاگ حذف کنید

برای مورد اول باید بگم که اگه بلاگ اسکای این قابلیت رو داشت، حتما فعال میکردم، چون دکمه وسط مووس خودم خرابه و برای باز کردن هر پست، یا راست کلیک میکنم روش یا با کنترل+چپ کلیک بازش میکنم.

بابت تذکرتون درمورد تبلیغ هم مرسی!
قدکساز

توفیقی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 23:14

درباره برگه
قبلا این پیشنهاد مسئولین سمت ها رو داده بودم البته نه بصورت جداگانه
من از حیرانی ورودم به وبلاگ و کانون ناراضی بودم. طول کشید بفهمم کی به کیه.چی به چیه.
دو تا پیشنهاد داده بودم: یکی مسئولی که همه چیزو برای تازه واردین توضیح بده
دوم برگه راهنمای تازه واردین وبلاگ
اما موقع مطرح کردنم،خیلی طرفدار نداشت
با پیگیری های بیشتر،موفق شدم رضایت بخش وبلاگیشو تا حدودی ok کنم.اما نمیدونستم تو این برگه،چی باید بنویسیم که هم جامع باشه هم راهنمای بچه ها و هم مشوق حضور بیشتر
با صحبت با مسئول وبلاگ و آقای شکوری ، به "تاریخچه کانون " رسید.
از هیچی بهتره،اما چیزی نشد که میخواستم.
این تابستون هم که آقای قدکساز پیشنهاد نوشتن این برگه رو دادن. باور میکنین از اون موقع ذهنم درگیره ؟
این برگه برای وبلاگ "ضروریه". اما متنی باید باشه که هم تبلیغی باشه،هم جامع احوال کانون برای معرفی به تازه واردین
و به نظرم تو این برگه باید مسئولین فعلی نوشته بشن
و مسئولین پیشین برن تو تاریخچه؛ چون به کار تازه وارد سرگشته نمیخوره .

خیلی خوشحالم که بقیه به چیزی رسیدن که درنظرم بوده.

به آقای ایزدی: چرا خودتونو زجر میدین! از امکان "جستجو " استفاده کنین!

به نظرم یه برگه به عنوان تاریخچه باید وجود داشته باشه که مسئولین حال و گذشته اونجا باشه، یه برگه دیگه هم برای معرفی وبلاگ برای تازه واردها لازمه، این برگه هیچ ربطی به تاریخچه نداره، ولی میشه توش مسئولین فعلی سمت ها رو دید!
قدکساز

شکور چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 23:40

برگه ی تاریخچه مدت هاست که ساخته شده و خودم متنش رو نوشته ام

درمورد برگه ی مسئولین همچنان با هم بودن مسئولین گذشته و حال رو بهتر و مفید تر می دونم
شکور

موافقم!
قدکساز

به شکور و قدکسار پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 01:15 http://kafankhafan.blogfa.com

چرا الان مسولین سابق و حال سمت ها رو پر نمی کنید.

اگه گذشته سخته پیدا کردنش حال رو لطفا بذارید بعد تکمیلش کنید.

با تشکر

ایزدیم.

چشم حاجی! چشم
یکم دندون رو جیگر بذار
همین یه ساعته این برگه درست شده ها
دارم می نویسم قدیمی ها رو
درضمن، اون پستی که من به تیکه دومش ایراد گرفتم و گفتم که قلم بکشید رو بیار و قلم بکش دیگه
بابا این ها رویه میشه، بعدش همه این کار رو میکنن... بعدش دیگه اصلا وبلاگ قابلیت استناد نخواهد داشت

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد