کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال یا انتقادی به مسئولین وبلاگ/اشکان تو هم نظر بده

من چند روز پیش هم عرض کردم که پست های فیلمنامه ی توپشکن، موضوع فیلمنامه نخورده ان!

اهمیت موضوع بندی برای پست های آموزشی خیلی زیاده... ازونجا که این پست ها تاریخ دار نیستن و برای آیندگان دارن نوشته میشن

  

قصد ما آموزش و انتقال تجربه است

اگه یک سال دیگه یکی بیاد موضوع فیلمنامه رو بزنه، خیلی از پست های توپشکن رو نخواهد داشت!

به انتقادی که چند روز پیش کردم وقعی نهاده نشده است چرا؟!

آیا خود توپشکن مخالفه این کاره؟ وگرنه مسئولین وبلاگ حق موضوع بندی مطالب رو دارن زیرا تحریف متن مطالب تلقی نمیشه.

اصلا من الان سوالم اینه که چرا مسئولین به این موضوع بندی توجه ندارن و چرا حالا که ششمین پست فیلمنامه توپشکن هم نوشته شده، من به صورت اتفاقی متوجه این شدم که 5تای قبلی موضوع فیلمنامه ندارن؟!

شکور

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن قدکساز سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 20:05

رسیدگی شد!

مسعود زرگر سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 20:32

بابا عکس،چرا سر خود را پنهان کرده ای؟!

والا ما که در جریان نبودیم قراره عکسا بیاد تو وبلاگ، وگرنه عکس دورانی رو میذاشتم که مو داشتم مث آبشار!
شکور

جهان سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 21:05

من همون روزی که رای گیری ابقای قدکساز رو راه انداختم بهشون پستای فیلمنامه توپ شکن رو گوشزد کردم!

اشکان چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 00:19

بنده خودم هم در قسمت آموزش و فیلمنامه همش دنبال پستهای خودم می گشتم و پیدایشان نمی نمودمی...و تعجب همی بکردمی...حال که برادر قدکساز می گوید ردیف است خوب اوکی است دیگر...با یک تذکر لسانی هم قابل حل بود...

به توپشکن چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 00:23

قبلا تذکر داده بودم ولی حرکتی ندیدم
دیگه گفتم علنی بگم تا ببینم حرکتی دیده میشه یا نه
درضمن، سوال اصلی من اینه که چرا از پست دوم تو تا الان مسئولین وبلاگ به این مسئله توجه نداشتن
همیشه که یه نفر نیست حواسش به موضوعات باشه
مسئولین وبلاگ باس حواسشون به این مسئله باشه دیگه
شکور

به اشکان چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 00:34

ازونجایی که مسئول وبلاگ هم خبر نداشت، به تو هم میگم که اگه نمیدونی کمکی باشه
میتونی در قسمت مدیریت، پستی که دنبالش میگردی رو به راحتی با سرچ پیدا کنی و اصلاح کنی
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد