کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسئول کنونی اساسنامه: سعید ایزدی



سعید ایزدی اولین گزینه ی من برای معاونت این سمت بود

هنوز با اینکه انتقاداتی کانونی بهش دارم ولی در حیطه ی مسائل مربوط به اساسنامه، تاییدش میکنم و امیدوارم که من رو به درست بودن انتخابم، بیش از پیش معتقد کنه.

 

 

از وقتی که انتخاب شد، تا جایی که برام ممکن بود درمورد این سمت باهاش کار کردم و خودش هم بسیار پایه بود برای پرسیدن سوالات اساسنامه ای و بحث های این شکلی.

در پست های مختلف امتحانش رو به خوبی پس داد و من سعی کردم تو هر موضوع اساسنامه ای هم نظرش رو بگیرم که اغلب نظرش منطقی ترین تفسیر از اساسنامه بود.

ازش توقع دارم با توجه به قدرتی که مسئول اساسنامه در تحریف واقعیت داره، با نگاهی نگران و تفسیری کاملا مضیق به تشریح مواد اساسنامه بپردازه و همیشه اول از همه مواظب اعمال خودش باشه.

قبلا تو صحبت هایی که با خانم محبوبی(مسئول ترم پیش از ترم اشکان) هم داشتم خدمتشون عرض کردم که بزرگترین و اولین مسئولیت مسئول اساسنامه، کنترل و نظارت بر شخص خودشه. همونطور که اشکان(مسئول ترم پیش اساسنامه) هم میدونه،‌ قدرت مسئول اساسنامه گاهی از دبیر هم بیشتره و اگه این مسئول بخواد از قدرتش سوءاستفاده کنه،‌ خیلی سخت میشه به این موضوع پی برد و جلوش رو گرفت. البت من تاجایی که وقت دارم و به اساسنامه اشراف دارم، سعی میکنم که در جایگاه یه عضو بر خود مسئولین اساسنامه هم نظارت اساسنامه ای داشته باشم.

از ایزدی خواهش میکنم که سعی کنه اولین نظر زیر هر پست،‌ نظر اساسنامه ای مسئول اساسنامه درمورد موضوع پست باشه.

خواهش میکنم که به ورودی های جدید یاد بده که پیش از هر کاری، اول نکات اساسنامه ای حرکتشون رو از ایزدی بپرسن.

سعی کنه که حتی اگه کسی سوال ازش نمیپرسه، با شروع هر پروژه یا حرکت، نکات اساسنامه ای موضوع مطرح شده رو به مدیر اجرایی یا مسئول مربوطه یا دبیر توضیح بده.

امیدوارم وبلاگ هراز چند گاهی شاهد پست هایی مربوط به دکترین هایی در تفسیر اساسنامه و تذکرات اساسنامه ای باشه.

و امیدوارم جو رفاقتی ولی قانونی کانون،‌ با عملکرد و دقت ایزدی، بیش از پیش برای فعالیت دموکراتیک و آزاد اعضای کانون،‌ پایدار و مترقی باقی بمونه.

 

شکور-مسئول اساسنامه در ترم تابستان

نظرات 10 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 19:24

خسته نباشید آقای شکوری
خدا قوت آقای زرگر

سبا حق طلب یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 19:55

ایشالله به اهدافشون برسند اقای ایزدی این فصل

توفیقی یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 21:31

یه توضیحی برا این عکس بدم:
در حقیقت ، آقای ایزدی داشتن دنبال کارگردان میگشتن،پیداشون نمیکردن! دیدن یه آقایی دوربین دست گرفته،داره فیلم برداری میکنه،
داشتن حرکات اون آقا رو تقلید میکردن....

مسعود زرگر یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 22:03

راضیم از کلاهم

سعید ایزدی یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 23:27 http://kafankhafan.blogfa.com

1. اول از همه کاملا معلومه عکس فتوشاپه
2. ممنون از خانم جهان که هنوز با قوت هر چه تمام تر من رو زرگر صدا می کنند.
3. راستش تنها کاری که این ترم می خوام به صورت جدی انجام بدم (غیر درس خوندن) همین مسئول اساس نامه بودنه. تقریبا باقی کار هام رو کنسل کردم. پس با جدیدت دنبالش رو می گیرم. فقط از دوستان خواهش دارم که اگه نکته ای مد نظرشون می رسه هر وقت که بود به من بگند.
4. باشد تا با یاری دوستان (بیشتر از همه شکوری) به موفقیت برسیم.



جهان

اشکان دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 00:41

آفرین...آفرین

شکور دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 02:18

مگه نمیخواستی نمایشگاه کتاب هم راه بندازی؟
شکور

ترابی دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 15:09

خیلی عکس خوبیست
موفق باشید

این عکس کجاش خوبه؟؟؟؟!!!!
ایزدیم

بشیری دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 23:10

خسته نباشید آقای شکوری و همینطور آقای ایزدی

علیرضا کوچولو سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 10:19

اقای شکور این بیچاره ضایع شد که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد