کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسئول احراز حق رای برای این ترم

به نام خدا 

 

از امروز مسئولیت من برای احراز حق رای تموم شد و به مسئول جدید که فاطمه توفیقی باشه سپرده شد.  

امیدوارم به خوبی خوب عمل کنه  

 

اگه از من اشتباهی دیدید ، خب دیدید دیگه  

 

جهان

نظرات 6 + ارسال نظر
سبا حق طلب شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 22:39

خسته نباشی

ممنون :)

جهان

به خانم جهانی یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 13:11

شما زین پس مسئول ارتقای وبلاگید
و به نظرم شما هم موافقید افزایش نظرات پست ها، خودش نه تنها نشانه ای از این ارتقا بلکه مسببی برای ارتقای بیشتر میشه
همونطور که به مسئول پیشین هم عرض کردم، مسئول وبلاگ نه تنها به لفظ بلکه با عملکرد خودش باید این فرهنگ رو به بچه ها تفهیم کنه
پس منتظر نظرات مستمر و مکرر شما پای همه ی پست ها هستیم
شکور

جدا من الان مسئول وبلاگم؟
منظورتون برای این ترمه یا این چند روز که قدکساز سفره؟
من خیلی دوس دارم آقای قدکساز ابقا بشن!
کاش قبول کنن!
از اینکه خودم مسئول باشم بسیار خوشحال میشم اما اگه آقای قدکساز ابقا میشدن هم خیلی خوب میشد!
چشم نظر میذارم

جهان

امیر حیدری یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 13:21

بسیار دوره عالی بود خانم جهانی پور. بقدری خوب بودید که من از شنیدن خبر اتمام دورتون ناراحت شدم.
ولی انشالله خانم توفیقی هم مثل شما در این سمت میدرخشند.

لطف دارید دبیرا

جهان

سعید ایزدی یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 22:56 http://kafankhafan.blogfa.com

با تشکر از زحماتتون در این پست.

ممنون :)

جهان

شکور دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 02:51

خانم جهانی خوب بودن
امیدوارم خانم توفیقی حداقل مثل خانم جهانی عمل کنن
شکور

علیپور دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 22:58

خسته نباشی....کارتون دراین مدت عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد