کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

قالب وبلاگ و برخی تنظیمات دیگر

یه نگاه مختصر به بخش مدیریت انداختم و یه سری ایده ها به ذهنم اومده که وقتی اومدم تهران باید با مسئول مربوطه مطرح کنم.

وبلاگمون چه از نظر ظاهری و چه از نظر امنیت و محتوا تا حد خوبی قابل تغییره.

نظرات 3 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 14:17

این جوریاس که شور آدمی برمی گرده

جهان معاون پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 14:36

اینجوری که بلاگ اسکای میگه اگه قالب وبلاگ رو تغییر بدیم میتونیم از یه سری از قابلیت های بلاگ اسکای مثل لایک کردن و این چیزا استفاده کنیم من چند بار هم الان هم قبلا اینارو امتحان کردم ولی نشد، البته با قالب های خود بلاگ اسکای ، شاید منظورش اینه که باید وارد قسمت ویرایش قالب بشیم و از اونجا یه کارهایی رو انجام بدیم که چندان من بهش وارد نیستم و منتظر اون جلسه ای هستم که آقای قدکساز قراره برام بذارن، باید ازشون یاد بگیرم بیشتر!

به آقای فرامرزی:

چرا همینجا کتبا نمیگید؟
بالاخره یه جوری تو سفر هم آقای قدکساز رو میشه پیدا کرد و نظرشون رو پرسید.

رادم پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 15:00

لعنت به من...که ساده عاشق شدم
ولی امیدوارم شورم در همین سطح بمونه، میترسم باز شورشو در بیارم.

به خانم جهانی:
آفرین نکاتی که می خوام بگم این موضوع رو هم در بر میگیره.
ولی حضوری بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد