کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آدرس

متن تغییر مکان جشنواره کتابخوانی مجازی .هر کی میاد تو همین پست اعلام کنه ممکنه اگه متقاضی زیاد باشه هممون نتونیم بریم.فعلا اعلام کنید .هماهنگ کنیم که با هم وارد بشیم .ما شناسایی می شویم.

با توجه به تعداد زیاد اعلام حضور دوستان و همکاران افتخاری در مراسم اختتامیه، به نظر می رسد فرهنگسرای فردوس ظرفیت پذیرش مخاطبان آئین اختتامیه را نداشته باشد . لذا با هماهنگی های بعمل آمده، این مراسم به جای فرهنگسرای فردوس در فرهنگسرای ارسباران (فرهنگسرای هنر)برگزار می گردد. روز اجرای برنامه تغییری نکرده و همان بیستم شهریور ۱۳۹۲وساعت شروع مراسم ۱۵/۳۰(پانزده و سی دقیقه) می باشد.اجرای برنامه را بنا به پیشنهاد شما دوستان جناب آقای منصور ضابطیان به عهده گرفته اند.همچنین با گروه های موسیقی و نویسندگان و شاعراتی که شما دوستان برای شرکت در این مراسم پیشنهاد کرده اید مشغول رایزنی می باشیم.لطفا برای پیگیری خبرهای تازه تر از جمله اعلام نویسندگان مدعو برای برگزراری جشن امضا به صورت مرتب به سایت جشنواره مراجعه فرمائید.

آدرس فرهنگسرای ارسباران(هنر):خیابان شریعتی- پل سید خندان- خیابان جلفا- فرهنگسرای ارسباران(هنر)

آدرس از طریق مترو: استگاه مترو مصلی یا ایستگاه مترو میرداماد-پل سید خندان- خیابان جلفا- فرهنگسرای ارسباران(هنر)

زمان: بیست شهریور ۱۳۹۲

ساعت شروع مراسم: پانزده و سی دقیقه

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا ی.د چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 09:03

من اگر شام بدن برای ناهار میام

جهان چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 11:12

عمری باشه حتما حتما میام سبا

امیر حیدری چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 11:46

دوستان هرکی دوست داره و میتونه بیاد اعلام آمادگی کنه و به چیز دیگه ای توجه نداشته باشه.
درضمن هرکی ماشین داره بگه.

کاظم فاضلی چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 19:44

من دوس دارم بیام اما اما نمیدونم میتونم یا نه!

سلیمیان چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 22:45

منم دلم می خاد بیام

سعید ایزدی چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 23:10 http://kafankhafan.blogfa.com

منم که هستم. و ماشینم دارم. قبلش کانونم می تونم جمعی رو با خودم ببرم. اگه جمع بشینید با خودم 6 تایی می تونیم بریم.

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 23:23

منم دوست دارم بیام.میتونم بیام؟محدودیتی وجود نداره؟اونروز کلاس هم ندارم.

علیپور جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 00:13

خیلی دوست دارم بیام فقط نمیدونم امکانش هست یانه؟

سبا حق طلب جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 10:50

اگه 20 تا بشیم محدودیته .

ترابی جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 17:47

من هم اعلام آمادگی و علاقه مندی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد