کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توضیحات وبرنامه هایی برای کتابخونه

سلام برای کمک به کامل شدن ورو به راه شدن کتابخانه ادامه ی مطلبوبخونید...

 کارهایی که باید برای کتابخونه انجام بشه:

 1-هرکسی هرکتابی رو از کانون به هر اسمی برده برگردونه تا بشه کتابخونه رو درست وطبقه بندی کرد 

2-کتابخونه ی کانون حداقل باید کتاب های ارشد رشته ی سینمارو داشته باشه طرحشو میدم امور فرهنگی

3-کتابخونه به دسته های سینما ,تاتر,عکاسی تقسیم میشه وبعد اونا هم به فیلمنامه وتاریخ و ...تقسیم میشن

4-این کارو دوست دارم انجام بدم که جلسه ی فیلمنامه خوانی  برگزار بشه این به نظرات بچه ها برمیگرده...


پیشنهادی هم دارید بدین قول رسیدگی میدم

این موارد بالا قطعی نیستن ولی به عنوان برنامه ی من برای کتابخونه هستن...



نظرات 8 + ارسال نظر
سبا حق طلب سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 17:28

پیروزبخت سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 17:41

فرزندم بگذار تا هفته آینده من بیایم
کارها بسیار است
وبسیااااااااار
و درانتهای باید اضافه کنم ک تو چقدرخوبی

سبا حق طلب سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 19:00

امان از تو الهه با سبم شوخی هات

شکور سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 22:46

آورین

رضا ی.د سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 23:48

به خانم پیروزبخت
در ابتدا باید بگم متشکر ودرادامه باید بگم به نظرم میرسه که هر مسءولی در هرسمتی در کانون بایدبه فکر بهتر کردن وضع اون نقطه از کانون فارغ از بقیه ی مسءولیت ها باشه ومن هم برای نیل به این مقصود یه برنامه ریزی کردم که چطورمیشه کتابخانه ی کانون رو از خمودی وبی توجهی خارج کرد که تو دوبخش کامل کردن آرشیوها چه مجلات چه کتاب ها وتشویق بچه ها به کتابخانی دنبالشون میکنم ...الان هم یه اقدامی صورت گرفته مبنی بر درخواست کتاب از امورفدرخواست خرید کتاب برای کانون از امورفرهنگی...
البته استفاده ازتجربیات ویابه قولی انتقال تجربیات هم نقش بسیار مهمی رو داره که من به شخصه باید یادم باشه که همیشه اونو انجام بدم وازتجربیات گذشته استفاده کنم

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 21:53

جلسات فیلم نامه خونی بسیار بسیار خوبهحتما بذاریم.

ترابی جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 17:57

بسیار هم خوب

توفیقی شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 22:46

چه حرکت مثبتی! ایول.
کمک خواستید درخدمتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد