کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تذکری جدی به نویسندگان -برای آخرین بار از من میشنوید- !

نمیدونم چندمین باره، ولی این یه تذکر جدیه به مهندس حیدریِ دبیر، استاد پرهیزکار و تمام نویسندگان 

حتما دیدید که بعضی نظرات توی وبلاگ زمینه‌ی زرد دارن و بعضی ها ندارن، اون هایی که زمینه ی زرد دارن هنوز تأیید نشدن، تنها کسی هم که اجازه تأیید این نظرات رو داره مسئول ارتباطات اینترنتیه، نه نویسنده ی پُست و نه حتا هیچ کس دیگه!


تذکر اصلیم اینجاس؛ گفتم که نظرات با زمینه ی زرد یعنی تأیید نشدن، و این یعنی شما اجازه دارید به این نظرات پاسخ بدید، نویسنده ی پُست هم مهم نیست! اما... اما اون موقعی که نظری سفید شده باشه، یعنی تأیید شده باشه، نه شما و نه هیچ کس دیگه و نه حتی مسئول ارتباطات اینترنتی اجازه پاسخ به اون نظر رو نداره!


خواهش میکنم به نظرات تأیید شده پاسخ ندید!

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر حیدری سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 00:46

این بحث در زمان خانم حنانی مطرح شد و منم به شدت باهاش موافقم اما این مدت انجام نمیشد. و من فک کردم شاید مشکلش برطرف شده باشه چون حتا خود خانم خنانی هم از این قابلیت استفاده کردند. و حتا خود تو در پست این قدکساز نازنین از این قابلیت استفاده کردی و این که الان به صورت خاص اسم من رو میاری برام عجیبه. چون من همیشه موافق این طرح بودم.ضمنن لیست افرادی که از این قابلیت استفاده کردند بسیار بیشتر از من و پرهیزگار هستش شاید اگه لیست کنم همه ی بچه های کانون رو در بر بگیره که تو و خانم حنانی هم در این لیست هستید.

حاجی. موضوع استفاده از قابلیت پاسخ به نظر نیست. موضوع ممنوعیت استفاده از این قابلیت در زمانیه که نظر تایید شده باشه.
کسی این کارو نمیکنه! مث که این اواخر اشتباها تو و پرهیزکار برای یه نظر تایید شده، پاسخ گذاشتید.
این خلافه نه مطلق پاسخ گذاشتن
به شیوه نامه ی استفاده از وبلاگ در سمت چپ وبلاگ هم میتونی نگاه بندازی که این قاعده مدت هاست که اجرا میشه. حتی من هم الان دارم ازین قاعده استفاده میکنم ولی نسبت به نظری که هنوز تایید نشده.
این موضوع جزو اساسنامه اس و حتی مدیران وبلاگ هم نمیتونن تغییرش بدن
شکور-مسئول اساسنامه
------------------------------------------------------

مهرشاد پرهیزکار سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 02:42

سوال : چرا ؟!؟!؟!؟! منظورم اینه که چرا نمیشه به نظرات تایید شده پاسخ داد ؟؟ ممنون میشم پاسخ بدهیــــــد

با دلیل اینکه یک نظری ممکنه قابل تایید بوده باشه اما پاسخش خیر و با لعکس .برای تسلط بیشتر مسوول وبلاگ روی نظر ها لازمه این کار
حق طلب

امیر حیدری سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 15:20

حللله. رو چشم.

4 تا نکته ی باحال داشت این پست: سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 19:21

چه حالی داد این پست.
4 تا نکته ی باحال داشت :

1- قدکساز خیلی جسورانه و با اقتدار -بر خلاف ظاهر موش مرده اش- تذکر داده.

2- زیر سوال بردن (به مفهوم به چرا کشیدن) این قاعده از سوی مهرشاد که خودش زمینه ی تفکر بیشتر روی قواعد و ایجاد بستری برای تجدید نظر هست.

3- جواب درستی که خانم حق طلب -که سمت خاصی ندارن- دادن، که نشون میده چقدر اعضا مطلعن.

و
4- نفس جمله ی "حلله روی چشم" از سوی دبیر در مقام یک عضو.

لذت بردم. اگر چه این لذت بر من حرامه.

رادم

به پرهیزکار سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 19:28

درضمن، این یه تخلف از قوانین اساسنامه اس.
به بند «ک- مسئول ارتباطات اینترنتی» از «فصل چهارم- سمت ها و حقوق و وظایف آنها» مراجعه کنید که در سمت چپ وبلاگ برای همگان قابل دسترس است
شکور- مسئول اساسنامه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد