کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گمگشته

آن دبیر اسبق کانون، آن عکس های بسیار گرفته از هممون، آن گمشده در بلاد سبزوار، آن شبه مااار، آن دراز همچون تیوپ پماد، محمد فرامرزی راد

کجاست؟ یه کامنت هم نمیذاری حاجی شاد شیم.

نظرات 8 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 22:57

بابا مسجع
بالاخره ما یه پست خودمونی ازت دیدیدم حاجی
کم کم داشتم میرفتم برای استیضاحت!!
همین دو سه روز پیش باهاش صحبت کردم
گفت که تفریحی سر خواهد زد ولی سعی میکنه که از کانون دور بمونه.
خودش میگه که خودش رو میشناسه و اگه بخواد به کانون بیش از حد نزدیک بشه، مث سابق تو این باتلاق غرقه خواهد گشت...
خلاصه که وحشت زده اس!
شکور

توفیقی پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 23:04

اتفاقا منم چند روز پیش سراغشونو گرفتم
انگار نباید جمله روز خداحافظی از دبیری شونو باور میکردیم که گفتن :
من از سمت دبیری استعفا میدم،اما تو کانون هستم و فعالیتامو ادامه میدم ...
مسئولین رسیدگی کنن،ما خلافشو دیدیم

سعید ایزدی جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 00:51 http://kafankhafan.blogfa.com

من عضو جدید تا حالا 3 4 بار بیشتر زیارتشون نکردم.

سبا حق طلب جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 01:39

قراره سبزوار آواز بخونه بفرسته برامون

شکور جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 11:59

بهتر نیست موضوع این پست خاطرات باشه
دبیرا؟
شکور

مونده بودم چی انتخاب کنم. هم خاطره است هم نقد. میخواستم بذارم خاطره گفتم شاید جنبه ی خاطرش برا بقیه مشهود نباشه.
-----------
خوب جفتش رو بذار!!! الان امکان انتخاب چند موضوع هست که!!
شکور

رادم جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 15:20

ای حاج امیر! ای دبیر کبیر!
به این وبلاگ سرنزدگی ما خرده مگیر!
ایشالا ترم شروع شه در رکابم حاجی!
مرسی که به به یاد بودی.

رادم جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 15:45

به عباس:
تو روح پر فتوحت با این باتلاقی که ساختی.
قربون سبیلت!

به سعید:
سعادت نداشتم جون حاجی
4 بار که بیشتر بود (حتی اگه اوندفه که اومدم PES زدیم رو نادیده بگیریم ) ولی بازم میام حاجی، حتما سر میزنم.

به خانم توفیقی:
اگر خدا توفیق بده خانم هستیم، الان دو تا کلاس عکاسی ای که خانم ها طلاکوب و صالح آبادی دارن برگزار میکنن رو من تا جایی که تونستم کمکشون کردم. ازین به بعد هم به کانون میام و فعالیت هم خواهم داشت، اما فقط در حد سرگرمی. چون واسه من، دو سال "زندگی!" با کانون کافی بود.
خیلی از بهترین دوستای من تو کانونن، واسه دیدن اونا هم که شده حتما میام.

خانم حق طلب:
حقا که کاری نا حق از من طلبیدید ها!

پیروزبخت سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 18:10

ودر کانون استعدادها شکوفا میشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد