کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت

به نام خدا 

 

در راستای اعتقاد راسخ به گزارش فعالیت هر چند یک خطی باید عرض کنم که: 

 

دیروز با آقای رئیسی ، رئیس انجمن گویندگان جوان تماس گرفتم و قرار شد که انشاا... هفته ی بعد برم خدمتتشون و در مورد انتخاب انیمیشن مورد نظر من برای اکران باهم صحبت کنیم! 

 

گزینه های خوبی وجود داره ، مثل غارنشینان و کارخانه هیولاها و چند انیمیشن خوب دیگه  

 

جهان _ مدیر اجرایی

نظرات 10 + ارسال نظر
سبا حق طلب چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 17:09

ایول

شکور چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 17:13

آورین

محسن قدکساز چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 20:12

به شدّت علاقه مندم که همه‌ی مردم ایران از این صدای نرم و مخملیم، از این موهبت خدادادیم بهره ببرن!

صدای خودتون رو می گید؟!:دی
حق طلب
-------------------------------------------
:دی
مگه غیر از من کسی اینورا هست؟ تازه اگر کس دیگه ای بود مگه کسی صداش به نرمی و مخملینیِ صدای من هست؟
قدکساز

توفیقی چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 23:05

پرنیان فلاح چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 23:15

چقد عالی
دمت گرم پری،اگه کمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم

سارا حنانی پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 10:53

کارخانه هیولاها،کارخانه هیولاها

رضا ی.د جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 00:42

با اینکه با دوبله اساسا وبه شدت مخالفم ونقدهای جدی مخصوصابه دوبلرهای جوان مخصوصاگلوری دارم آرزوی موفقیت روزافزون براتون دارم وامیدوارم که غارنشین هارو بادوبله شهید نکرده باشن وبتونیدبه همون زیبایی که انیمیشن اصلی بود پخشش کنید

yasamin جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 18:30

خعلی خوبه

به یوسف دوست شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 15:04

میشه شما امیدواری ندین؟
بابا اولش زدین ترکوندین پروژه رو آخرش اونجوری؟؟؟؟
هر چیزی قشنگی خودشو داره

این نظر کیه؟
قدکساز
_________________________
من

جهان
_________________________
راستی!
منم امیدوارم دست و پای گلوری انقدری بسته نبوده باشه که مجبور بشه دست به کارای خنده دار بزنه و انیمیشن رو ناخواسته نابود کرده باشه.

جهان

بشیری شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 17:00

کارخانه هیولاها رو به شدت موافقم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد