کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پروژه ی شخصی نمایشگاه عکس برای مهرماه

برای مهر ماه یه نمایشگاه عکس میخوام برگزار کنم کسی مخالف نیست... 

 این نمایشگاه عکس قراره که از بین عکسایی که در دوره ی آموزشی کلاس عکاسی تابستان گرفته شده انتخاب بشه تا هم یه تبلیغی بشه برای کانون هم نتیجه ای از این کلاس گرفته بشه..

کسی حرفی چیزی داره بگه....

پیشنهاد وانتقاد

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم...:))

این پروژه قراره شخصی باشه...

نظرات 6 + ارسال نظر
جهان شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 15:11

این نمایشگاه از کلاس استاد نوشیر قبلا برگزار شده اگه عکسا قراره تکراری باشه موضوعش چه فایده ای داره؟؟
من دوس ندارم

سبا حق طلب شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 20:03

اگه تکراری باشه با پری موافق

سبا حق طلب شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 20:04

البته چون شخصیه موافق مخالف نمی خواد که.موفق باشید

شکور شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 20:17

این پست کی نوشته شد؟؟؟؟؟!!!!!!!
فکر کنم اول چرکنویس بوده و بعد به وبلاگ منتقل شده
این کار خیلی اشتباهه اگه انجام شده باشه
پست در زمانی به وبلاگ منتقل میشه که چرک نویس شده بوده برا همین از دید ها میتونه مخفی بشه
شکور

شکور شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 20:18

قبلا هم به خودت و ایزدی گفتم که برگزاری این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه کتاب پیشنهادی ایزدی به نظر من برای جفت پروژه ها میتونه مفید باشه
شکور

رضا ی.د دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 03:19

آره این قبلا چرکنویشس بوده یه جدیدشومیزارم یه توضیح کاملم میدم ایزدیم که نمیخواد به زورکه نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد