کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یه سری توضیح و سوال از مدیر اجرایی معارفه

- امروز کانون بودم و با صحبتی که همراه با اقای جعفری با دکتر جهانگیری کردیم، ممکنه که سیستم مورد احتیاج کانون تا قبل از مهر برسه ولی قبل از این صحبت آقای دکتر میراحمدی گفته بودن که سیستم تو پاییز خریداری میشه چون ما برای معارفه و مراسم دانش آموختگی زیر فشار مالی هستیم. منم گفتم که سیستم رو اتفاقا برای معارفه میخوایم که دکتر جهانگیری یه قولکی دادن که قرار شد یوسف دوست برای این قول دو سه تا پیش فاکتور تهیه کنه که یکیش رو فرامرزی داره تهیه میکنه و یکی دیگه رو خود آقای اقدامی...


1- آیا درخواست چاپ بروشور به فرهنگی داده شده؟

2- آیا درخواست رایت دی وی دی معرفی کانون به فرهنگی داده شده؟

3- بهتر نیست که این دو مورد بالا از همین الان شروع به تکثیر بشن؟

4- اگه کامپیوتر جدید حداقل تا ده روز قبل از معارفه نرسه، از من کاری برای کلیپ بر نمیاد...(تازه اونم خیلی خوشبینانه)

5- آیا تمام تجهیزات مورد نیاز برای طراحی غرفه به خانم برزگر جز به جز داده شده؟


شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
سلیمیان پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 16:36

از الان به فکر جای اولین جلسه بعد از معارفه باشید که هم تو بروشور بزنیم هم روز معارفه اعلام کنیم

سعید چ.ع پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 22:08

1و 2 - شنبه اقدام میشه. بروشور جدید رو دارم طراحی می کنم
4- برای کامپیوتر واقعاً چیزی نمی تونم بگم.... بهت یه سیستم می رسونم در هفتهِ آتی
5- بله. می مونه چسب و اینجور چیزا که ردیفش می کنم خودم

عزیز دل برادر. سیستم باید سیتمی باشه که تمام تاریخ کانون تو هاردش باشه
وگرنه که خودم سیستم دارم که قناری من...
شکور

سعید چ.ع پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 22:08

خانم سلیمیان عزیز؛ آنقدر تذکران به جا بود که باید جداگانه بابتش تشکر کنم. ممنون.

امیر حیدری پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 22:27

مورد 5 رو من میدونم انجام شده.

سلیمیان شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 00:25

خواهش میکنیم
در ضمن برای ارایه نکات بیشتر در روزهای آتی حضورا خدمت خواهیم رسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد