کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نمایش ترومن

کریستوف: «من تو رو بهتر از خودت می‏شناسم.»

ترومن: «تو هیچوقت یه دوربین توی سر من نداشتی.»


http://wfiles.brothersoft.com/t/the_truman_show_66769-1280x720.jpg


 

 

از جیم کری سه تا فیلم خاص غیرکمدی(یا حداقل نه چندان کمدی) دیده ام که مثکه دوتاشون اتفاقن فیلم های خاصی تو تاریخ سینما محسوب میشن( سومیش مجستیک هست که من هم خیلی دوست ندارم و عرض کنم که عده ای هم میگن که نمایش ترومن هم کمدی هست!)

نمایش ترومن و تابش ابدی یک ذهن بی آلایش

هر جفتشون یه محور عشقی توشون دارن ولی تابش ابدی یک ذهن بی آلایش به نظر من خیلی خیلی مربوط تر به این قضیه اس...

به نظر من بازی کری تو تابش... فوق العاده و عجیب بود ولی در ترومن جالب نبود(البته خیلی زمان از آخرین باری که این فیلم رو دیدم میگذره و اون موقع حداقل از بازیش خوشم نمی اومد. به نظرم بسیار مصنوعی بود)

ولی در کل فیلم نمایش ترومن یه ایده ی فیلمنامه ایه خیلی عجیب و جالب داره... کلا فیلم معرکه ایه و اینم از اون فیلم هایی هست که باید دید...

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 02:40

سبا حق طلب چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 17:08

این دیالوگه بحث همیشگی من و خواهرمه

سبا حق طلب چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 19:03

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد