کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کم ترین وظیفه یک فعال کانونی

خب سلام بچه های کانون:

همان طوری که می دونید وظیفه کسانی که در زیر مجموعه یک پروژه مخصوصا از نوع بزرگش فعالیت می کنند اینکه به مدیر اجرایی گزارش فعالیت بدهند هر روز.حتی اگر فعالیتی انجام ندادند با اس ام اسی ناقابل بگویند هیچ فعالیتی انجام ندادم.

احتمالا طولانی شدن این پروژه که قسمت پایانیش با آقای پرهیزکار بوده ذهن شما را به کم کاری آقای پرهیزکار  منحرف می کند.من که تمام مدت درگیر این پروژه بودم ، با این انتقاد کاملا مخالفم اما


آقای پرهیزکار را در زمینه دیگری که واقعا برای من اهمیت داشته و دارد  نقد جدی می کنم و آن



کم کاری ایشان در گزارش فعالیت است



امید هست که در روزهای پایانی  این پروژه طاقت فرسا تغییری در روند کاری آقای پرهیزکار شاهد باشم.

و باشد که دوستان دیگر کانونی به اهمیت این موضوع بیشتر پی ببرند.




نظرات 7 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 20:40

پرهیزکار
عدم اطلاع اعضا از روند کار، به نظر من هم کمی بی احترامی به اعضاس...
مگه این کار یکی از کارهای کانون نیست (هرچند پروژه ی شخصی!)
اینهمه مدت گذشته
خوب بگو که چه مشکلی جلوی به انتها رسیدن پروژه رو گرفته دیگه
شکور

پرنیان فلاح سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 21:15

یعنی کتاب صوتی هنوز تموم نشده؟فکر میکردم تا الان باید تموم شده باشه!!!!
امیدوارم خوب پیش بره سبا جونم

سبا حق طلب چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 01:34

بابا جون من در روند پروژه کاملا هستم.منتها همش خودم پیگیری می کنم و مثلا ایشون اس نمیدن که الان این قسمت تدوینش تموم شد. من از ایشون می پرسم و ایشون میگن الان این مرحلس و این خ بده.من هم اگر تذکرها و تهدیدم ج می داد اصلا پست نمی زاشتم.
ا

مهرشاد پرهیزکار چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 10:40

خانم حق طلب امیدوارم از حرفهایی که زدید مطمئن بوده باشیــــد
..................
آقای شکوری کار 2 روز هست که تمام شده و بنده منتظر این هستم که یک سری قسمت های حذف شده مجددا ضبط شه و به دست من برسه.... ضمن اینکه خانم حق طلب از من گزارش روزانه خواستن که بنده با این امر مشکل دارم... چون اون دیگه گزارش نخواهد بود و...
اگر هم که اتمام کار این همه زمان برده به این دلیل بوده که زیادی خوش شانس بودیم!!!! سرکار خانم مدیر اجرایی خودشون در جریان هستن که چه اتفاقاتی مانع اتمام به موقع کار شد.
..................
نقدی که به من وارد هستو می پذیرم اما این قسمت حرفم خطاب به مدیر اجرایی کار هست؛ اینکه بهتره که بخاطر 1گزارش کار، کل زحمتهایی که تا الان کشیده شده زیر سوال نرود...به اندازه کافی حرمت شکنی شده. خودشون در جریان هستن!!
تمــــــــــــام.. :|

شکور:
اوپس! بازم دعواست؟
چی شده باز قناری؟
حرمت شکنی چیه دیگه؟
الان بهت زنگ میزنم
_______________________________
به نظرم سوءتفاهمی شده آقای پرهیزکار :)
سبا به هیچ عنوان کل زحمتای شمارو زیر سوال نبرده!

اتفاقا تا جایی که یادمه غالبا از شما دفاع هم کرده ، حتی توی این پست هم گفته که آقای پرهیزکار اصلا کم کاری نمیکنن فقط هر روز گزارش فعالیت نمیدن که حقیقتا اینکه توقع داشته باشیم فعالین گروهمون "هر روز" گزارش بدن یه کم سختگیرانه ست مگر اینکه با توجه به شرایط و موقعیت هایی که در طول کار برای شما دو نفر بوجود اومده باشه و ما در جریانش نیستیم این توقع به شکلی موجه به وجود اومده باشه!

خلاصه همه ما مخصوصا سبا قدر زحمتای شما رو میدونیم :)
نفس عمیق بکشید :)


جهان
------------------------------------------------------------------
جالبه آقای پرهیزکار.من وقتی خواستم انتقاد رو وارد کنم .خ تاکید داشتم که شما کم کاری نکردید.چند بار خواندم متن رو بعد انتقاد اصلی رو اوردم.حالا برای چی اول نوشتم شما کم کاری نکردید بعد گفتم گزارش فعالیت نمی دید چون ذهن دوستان کانونی کل زحمتهایی که تا الان کشیده شده را زیر سوال نبرد.خودم هم خندم گرفت از این انتقاد گفتم چقدر هوای آقای پرهیز کار را داری حتی موقعی هم که انتقاد می کنی!!!اما من که بار ها از شما خواستم گزارش دهید یک بار هم دلیل مخالفت خود را نگفتید و فقط گفتید ان شاء الله تا اینکه من گفتم من این دفعه برخورد می کنما آقای پرهیزکار و شما هم پذیرفتید.تا اینکه افاقه نکرد و منم تصمیم گرفتم پست بزارم.و از ابتدای کار من گزارش روزانه نخواستم که .گزارش خواستم و باز فرقی نکرد اما حالا که گزارش روزانه می خوام چون روز های اخره ،نگرانی و...
خب این کم تجربگی من بوده شاید که زودتر برخورد نکردم.
من می دونم این شکل پست ها به نفع گروه و خود مدیر اجرایی نیست و منتقد اصلیش آقای چراغعلی است:دی
اما این بحث های جالب فدای سر تجربه های کانونی جهت ورود دکترین های جدید برای پروژه ها ی شخصی:دی
و فدای سر بالغ شدنمان برای کار های بعدی
اما به نظرم هیچ حرمت شکنی بین ما اتفاق نیفتاده و فقط سوء تفاهم های طبیعی در حین کار به این طولانی و سخت بوده .خب نمی شود همه چیز گل و بلبل باشد که،هیچ بحثی درمیان نباشد.ما دو نفر با دو فکر متفاوت هستیم و برای کار مشترک مورد علاقمون بحث می کنیم . فقط من مدیر اجرایی هستم و اگر هم یک بار بد برخورد کنم این حق طبیعی من است ! و گروه باید درک کند همان طور که من باید گروه را درک کنم و تمام تلاشم را کرده ام .
در آخر این پست3 روز قبل از خبر اتمام کار توسط شما که سه شنبه بوده نوشته شده و با اینکه هیچ ربطی نداره و فقط برای شما این جمله را نوشتم.یعنی این طور نبوده که من با عقده و جبران پست بزارم
و اینکه به نظرم ما کاملا همکار و دوستای خوبی بودیم برای هم در این پروژه و بیش از حد پاستوریزه و فرقی در تعامل های بعدی من با شمانداردو این اعتراض به این شکل منو خ ناراحت کرد .وگرنه من با مخالفت هیچ مشکلی ندارم و شک کردم که چقدر ما در صفا و صمیمیت این کار سخت را انجام دادیم.
حق طلب

مهرشاد پرهیزکار چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 23:30

بــــــــــــــــــله
... جا داره بگم اگه الان کار داره پیش میره بخاطر 1 چیزه فقط؛ اونم کانونی بودن این پروژه س ، همیــــن !!!!

مهرشاد پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 12:53

در هر حال خانم مدیرٰ کار به اتمام رسیده و فقط قسمت هایی که خودتون در جریان هستید باید اضافه بشه...
منتظرم خانم !!
با تشکر

سباحق طلب پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 15:31

به آقای پرهیزکار:بسیار خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد