کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پروژه‌ی بزرگ اصغر فرهادی

اینجا فقط میتونم بگم متأسفم! برای اینکه بیشتر بگم به ادامه مطلب رفتم!  اواسط ماه رمضون طرح پروژه رو به امور فرهنگی تحویل دادم و فردای اون روز، امور فرهنگی تعطیل شد و همه رفتن تا بعد از عید فطر برگردن! بعد از عید فطر هم از اونجایی که سرم شلوغ بود وقت نکردم به موقع پیگیری کنم مسئله رو اما حواسم بود که انقدر طولش ندم که وقت برای انجام پروژه کم بیارم!

اما نتیجه بررسی طرح؛ امور فرهنگی اعلام کردن که در قدم اول انجام چنین پروژه‌ای برای اصغر فرهادی، کاری نیست که بهش مجوز داده بشه و بهتره این کار رو اول برای کارگردان‌های دیگه‌ای انجام بدیم و بعد سراغ اصغر فرهادی بریم!

یعنی پروژه لغو!

والسلام!

نظرات 13 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 22:48

به همین سادگی؟
یعنی نمیخواید تلاش بیشتری کنید؟

طرح مورد بررسی قرار گرفته شده و نیازمندِ اینه که کسی پیدا بشه و طرحی مشابه طرح من رو برای یک کارگردان دیگه اجرا کنه! تا بعدش معلوم نیست که من بتونم یا انگیزه‌ش رو داشته باشم هنوز! اگر خودم بخوام دوباره این کارو بکنم احتمالا تا فیلم بعدی فرهادی صبر میکنم!
قدکساز

پرنیان فلاح دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 23:10

ای داد بیداد!چقد بدحیف شد واقعا.به نظرم پروژه ی جالبی بود.

مریم سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 09:52

fateme jooooooooooooon tnx

سلیمه رحیمی سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 11:20

وقتی تو فرودگاه یه همچین آدمی رو دستگیر می کنن و پاسپورتشو نه می دارن، دیگه چه انتظاری دارین؟

sh.zamiri سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 19:39

heyf shod kheiliiiiiii

دلنــاز طلاکوب سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 23:16

خیلی خیلی متاسف و ناراحت شدم
ولی متاسفانه باید بگم پیش بینی می کردم...

مهرشاد پرهیزکار چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 12:25

تسلیت عرض مینمایـــــــــم

خاقانی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 13:48

حیف...

اشکان چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 14:55

حاجی دلیلشون چی بود...فرهادی که مشکل خاصی نداره...می گم می خواستی عباسو بندازی به جونشون قانعشون کنه...

من خودم نتونستم برم دانشگاه، یوسف دوست گفت که برزگری گفته که اگر همچین پروژه‌ای دارید با فرهادی شروع نکنید! مشکلشون صرفا با فرهادی بود فکر کنم!
قدکساز

شکور چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 21:34

من درگیر فیلم بودم
اگه هنوز طلبه ی این پروژه هستی و اگه از من هم کمکی بشه که بر بیاد, در اولین فرصت، به قول اشکان میفتم به جانشان
ولی به نظرم هنوز این پروژه از لحاظ بروکراتیک, امکانن وقوع داره
اصل مشکل این طرح, سنگینی بیش از حد خود پروژه اس...
شکور

شما تجربه تون بیشتره بهتر میدونید! من خودم سرم شلوغ تر از اونه که کارایی بکنم که بعضا با تلفن نشه حل کرد! اگه با پروژه موافقت میشد حتما کار رو پیگیری میکردم و موافقت فیلم ها رو میگرفتم و سالن رزرو میکردم و پوستر طراحی میکردم و ... الآن هم اگه مسیر برام مشخص باشه یا کسی باشه که بتونه سوراخ سمبه های کار رو دربیاره من خودم دوباره میفتم دنبال تأییدش و کار رو شروع میکنم!
قدکساز

به قدکساز پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 17:02

دو بار طرح مشابه طرح تو انجام شده
1- بزرگداشت رسول ملاقلی پور
2- بزرگداشت مجید مجیدی
شاید بزرگداشت های دیگه ای هم باشه که من یادم نباشه ولی بزرگداشت و حداقل, سومین بزرگداشت کانون تلقی میشه
اسنادش هم موجوده
شکور

سبا حق طلب جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 12:48

امیر حیدری دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 13:23

حاجی با دکتر صحبت کردم، پروژه رو بیار 2باره بنویسیم خودم تحویل دکتر میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد