کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فیلم دهلیز



موضوع قصاص و دیه که به میون میاد، تصویر خوبی تو ذهن آدم ایجاد نمیشه،چه بخشش،چه اعدام اش، تلخی گزنده ای داره.

کافیه آنونس این فیلمو ببینید و مطمئن شید سراسر غصه و ماتمه.

اما

فیلم،کاملا با تبلیغاتش متفاوت بود. بازی خوب پسرکوچولوی داستان و لحن کودکانه اش و بعضی دیالوگهای خنده دار، فضای فیلمو کاملا فرح بخش کرده بود!

با اینکه 4 دوست دیگه ام از فیلم راضی نبودن(موضوعو تکراری میدونستن و میگفتن تو جشنواره فیلم کودک باید جایزه میگرفت!)، من دوستش میداشتم!

انتخاب محیط سفید ملاقات زندان هوشمندانه بود و حس خوبی رو انتقال میداد.

روند داستان به خوبی پیش میره،بازی ها هم نسبتا خوب بود.پایان خوبی هم داشت.

به عنوان اولین فیلم بلند شعیبی که واس بگم کار تمیز و ردیفیه!

نظرات 9 + ارسال نظر
سبا حق طلب شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 23:08

به نظر من این فیلم عالی بود.من با فیلم های دق مشکل دارم اما این واقعا خوب بود .اولین فیلم با نگاهی متفاوت در مورد قصاص .از نگاه خانواده.و سکانس اخر هم عالی بود
خوب شد راجبش نوشتی

پرنیان فلاح شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 23:26

منم فیلمشو خیلی دوس داشتم.واقعا فیلم قشنگی بود.آخرش خیلی گریه دار بود.من که گریه کردمبازی پسر کوچولوهه واقعا فوق العاده و عالی بود.

دلنــاز طلاکوب یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 00:36

فیلم رو دست داشتم ...
البته شعیبی قبلا تله فیلم هم ساخته

سعید ایزدی یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 02:49 http://kafankhafan.blogfa.com

همین عکس رو که دیدم به شدت دلم خواست دوباره برم ببینمش.

مسعود زرگر یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 17:59

عطاران هم بسیار خوب ،واقعا انتظارش رو نداشتم.

ترابی یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 22:49

عطاران خیلی خوب و متفاوت بود تو این فیلم

9 سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 23:52

موسیقیش

ب.رضائی پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 11:04

میتونم بگم یکی از بهترین و شایدم بهترین فیلمی بود که توی جشنواره امسال دیدم.داستان خوب،بازیهای خیلی متفاوت و عالی از دو بازیگر بزرگسال و بازی باورنکردنی از محمدرضا شیرخانلو یا همون کودک فیلم.بازی اون توی سکانس آخر عالیه،فکر میکنم آینده ی بسیار خوبی داره.بازم دوست دارم این فیلمو ببینم و امروز دارم این کارو میکنم.اونایی که ندیدن ضرر کردن

هانیه فتحی شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 00:15

فیلم عالی بود بازی هانیه توسلی هم خیلی خوب از آب دراومده بود مخصوصا گریمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد