کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نیازمندیها . . .

به دونفر فرز،چابک،چالاک و خستگی ناپذیر و با گذشت و مهربان جهت"کشتن مرغ مقلد!"نیازمندم . . .

قاتلین عزیز اعلام آمادگی کنند!

 . . .

با تقدیم احترامات فائقه

امضا

محمدمهدی رسولی

تصویربردار

نظرات 4 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 10:54

حاجی. بهت گفتم که دوستان قبلا اعلام آمادگی کرده ان و تو باید بری به همون پست مزبور مراجعه کنی و از بین دوستان انتخاب کنی!
چرا این کاری که گفتم رو انجام نمیدی؟

پست «قابل توجه دوستداران فیلم سازی/انتقال تجربه»

شکور

جهان چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 11:40

بله؟
قضیه چیه؟

بشیری چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 22:13

به هرحال من باز هم در اینجا اعلام آمادگی میکنم...

محمدمهدی رسولی جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 09:33

بابا اون پست برا قبل تر بود و ضمنا این شرایطی که اعلام کردم شوخی نبوده . . . واقعا باید داشته باشه . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد