کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مدیر معارفه, مسئولین کامپیوتر - اعلام خطر - اتمام حجت

دوستان, سیستم مشکل دارد. تغییر ویندوز قدکساز هم کارگر نبود. مشکلات این سیستم مانع ساخت کلیپ خواهد بود. چنانچه این مسئله حل نگردد, کلیپ جدیدی نخواهیم داشت.

شکور-مدیر اجرایی کلیپ جدید معارفه

نظرات 7 + ارسال نظر
saba haghtalab چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 18:54

پیروزبخت چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 20:15



با لپ تاب یانا نمیشه؟!

خیر. صرفا با سیستم کانون میشه. چون یک ترا اطلاعات هست توش که میشه ازشون استفاده کرد
شکور

محسن قدکساز چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 21:00

من به جز مشکل سخت افزاری، مشکل دیگه ای پیدا نکردم :(

ولی آفرین به این برچسب ها :)

سعید چ.ع پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 00:23

مسئولین محترم کامپیوتر،
صبر بنده هم رو به اتمام است.
اگر شما کار دارین، منم کار دارم. اگه مشکل فنی داره، دانششم شما دارین نه من. اگه انگیزه تون داره کم میشه، انگیزه منم داره از بین میره کم کم.
لطفاً اقدامی صورت بدید....

رضا ی.د پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 01:18

من شنبه قول رسیدگی صد درصد میدم!

رضا ی.د پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 01:26

احتمال زیاد شنبه تعطیل باشه واقعا خبر ندارم اگر به هر نحوی شنبه تعطیل بود روز اولی که کانون بعد از تعطیلیاباز بشه من صبح اول وقت کاتون خواهم بود برای رفع مشکل

امیر حیدری پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 17:49

افرین یوسف ىوست.
خانم باقری مشکل جی هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد