کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خاطرات/کلاس عقیقی/گیسوانمان

 

 

کلاس های سعید عقیقی از بهترین کلاس هایی بود که کانون گذاشت

یادم نیست این کلاس برای کدوم کلاس بود

سه کلاس برگزار شد

کلاس سینمای کلاسیک / کارگاه سینمای مدرن / کارگاه سینمای پست مدرن

هیچی از جزئیات، لوکیشن و زمان یادم نیست. هرکی یادشه بنویسه.

شکور

نظرات 14 + ارسال نظر
علیرضا موسوی سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 21:59

پرنیان فلاح سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 22:00

آقای شکوری عایا این واقعا شما هستید؟؟؟؟
و عایا این واقعا آقای چراغعلی است؟؟؟؟؟
الان فک من چسبیده به زمین...!!!!!!

فرض کنید که من ادعا کنم این دو, ما هستیم.آیا شما باور می کنید؟آیا درصدی فکر میکنید کله ی ما دو تن همچین پتانسیلی دارن؟شکورم

پرنیان فلاح سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 22:20

به هر حال آقای شکوری در طبیعت گاهی اوقات اتفاقاتی می افته که ناگهانی و اجتناب ناپذیره!!!!!
بله عمو و پسر عمه بنده هم با چنین قابلیت تولید مو برروی سر مبارکشون ناگهان به خاطر همین حوادث غیر مترقبه کچل شده و الان کچل تشریف دارن(در واقع کم مو نه طاس!!!!)
به هر حال پیش میاد.

رضا ی.د سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 23:34

اگر اون شخص سعید باشه من حاضرم با افتخار در صحن کانون هاراگیری کنم والبته قبلش حاضرم موهاموکه برای یه سامورایی شرافتشه از ته بتراشم ....البته یه نینجا هرکاری از دستش بربیاد براب رسبدن به هدفش میکنه :))

سبا حق طلب چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 00:54

امیر حیدری چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 02:32

حتا اکه باور کنم روزی اینقد مو داشتی، بوشیدن تیشرت اونم ابی دیکه اصلن باور بذیر نیست.

سعید چ.ع چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 11:18

حاشا و کلا

پرنیان فلاح چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 16:28

آقای حیدری راست میگیدااااا!به این دقت نکرده بودم.اصلا آقای شکوری مطمئنید این شما هستید واقعا؟

سعید ایزدی پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 10:34 http://kafankhafan.blogfa.com

سعید پشت مشهدی جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 19:04

یادش بخیر یکی از بهترین و جدی ترین کلاسهای کانون بود بر عکس کلاسای دیگه که هر چی به انتهاش میرسیدیم از نفراتش کمتر میشد این کلاس هر چی بیشتر جلو میرفت شلوغ تر میشد.

همینجوری جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 13:59

عزیزم شما که هیچی یادت نیست چرا مینویسی؟ یادت نیست کجا کی وکی . ولی محشره کلاسهای عقیقی ما که کلی رفتیم سر کلاس این سعید قطبی زاده دریغ از یک چیز که به اطلاعاتمون اضافه بشه. منتقدم فقط عقیقی .اگه نرفتم هیلاج پولم و پس بگیرم . فکر کنم کلا دری وری گفتم . بدرود تا بعد

شما؟
شکور

زین ال... پس از قرن ها در وبلاگ دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 01:16

این کلاس پست مدرنشه. تو دانشکده برق. به تقوی می گفت آقای لپ تاپ. :-)))
تنها کارهای مفیدی که من کردم همین دو تا کلاس بود. :-)))
آخر هم بعد آخرین جلسه یادم رفت پول آژانسشو حساب کنم! تازه یکی از بچه هارم سوارش کردیم گفتیم اینم تو راهته برسون! :-)))
تو عکس گوشه پایین سمت راست رو نیگا کنید ی لنگ میبینید و ی دست که تسبیح دستشه. اون دوستم یوسفه که کانون نمیومد، اون ورش خارج از قاب هم خودم نشسته بودم.
سه دوره با عقیقی کلاس گذروندم. هر دوره هم این سوال خوب بین مون رد و بدل می شد. این که "یعنی همه ی اینا فکر شده بود؟ کارگردان خودش اینطوری چیده؟" و اون با ی طرز عاقل از اندر سفیهی میگفت بله :|
که تو همین کلاس پست مدرن که آخریش بود دیگه فرصت نداد من بگم. خودش بهم اشاره کرد گفت همه ش فکر شده ست و کارگردان این کارا رو کرده! ":-)))))

کاظم فاضلی دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 11:03

دانشکده ماس

زینل دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 19:59

حضور زینل در وبلاگ از وقوع اتفاقات فیلم 2012 ، غیرقابل باور تره

یکی به من شوک بده

شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد