کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کمک

اگه تا 4شنبه ظهر هرکس نزدیک قلهک یا نزدیک شهرک غرب میره یه ندا به من بده. نیاز هست که از فرامرزی یه چیزی بگیره بیاره.           شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر حیدری سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 02:24

من اکه تهران بودم برا دیدن فرامرزی هم که شده میرفتم.

بابا...دبیر...
شکور

محمد گلخندان سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 03:30

این رو به نام من پست کنید

پیشنهاد و نظرم در مورد نشریه
نظری در مورد فعالیت های کانون (اعم از معارفه , کلیپ سازی , فیلمسازی , کلاس تدوین , فیلمنامه , عکس و فیلمبرداری و ...) ندارم . دقیق تر بگم چون علاقه ای هم به اینها ندارم . اما نشریه چیزِ دیگری است .
نشریه پیام کانون است . نقطه عطف کانون و اتفاقی برای موسوی . اعضای کانون بهتر است که در این راه موسوی را یاری کنند . برای من مهم نیست که مطلبی در نشریه داشته باشم یا نه , مهم این است که به آینده نشریه امید دارم .

حاجی. در حال حاضر موسوی نوشته میخواد. اونم نوشته ی خود بچه ها نه مطالب کپی - پیست. خود موسوی الان بهم گفت.
در کانون صرفا چند نفر هستند که خودشون رو در این حد می بینن که درمورد فیلم و این حرفا از خودشون مطلب بنویسن. اکثر اونایی هم که این ادعا رو دارن, وبلاگ رو نمیخونن یا نیستن. خوب برا همینه که کسی نیست که بیاد کمک دیگه. اگه کپی پیست به درد میخوره, من خودم میگردم و یه سری مطلب میارم. ولی نه تنها پایان نامه ام رو موسوی تشخیص داد که نمیشه برای نشریه استفاده کرد بلکه کپی پیست رو هم نمیخواد.
شکور

جهان سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 04:00

خونه طلاکوب شهرک غربه، با اون هماهنگ کنید

رضا ی.د سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 07:48

آقای شکور اون شخص که میره از فرامرزی چیزی روبگیره بیاره بگید جزوه ی عکاسی روهم بگیره استادهی اشاره میکنن:)) :-P

سبا حق طلب چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 00:58

اون شخص که میره از آقای فرامرزی چیزی بگیره کلید منم بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد