کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من باب آرشیو - پارت تو

و امّا بعد؛

  فیلم‌های سینمایی، مستند و انیمیشن مرتب شد؛ آماده برای پیاده‌سازیِ نرم‌افزارِ طبقه‌بندیِ هوشمندِ حق‌پناه.

آرشیو بی‌محابا پاک‌سازی شده. به خودم بود بیشتر هم می‌شد تا یک‌بار برای همیشه آرشیو از فیلم‌های فاقدِ ارزشِ لازم، خالی شود. حسب‌الامر منتظر پاک‌سازی‌های بعدی باشید.

طبق وعده لیست فیلم‌ها تا چندوقت دیگر روی وبلاگ خواهد آمد تا دوستان تصمیم بگیرند که چه فیلم‌هایی باید نباشند و چه فیلم‌هایی جایشان خالی‌ است.

مرحلهِ بعدی مرتب کردنِ فیلم‌های کوتاه، کلیپ‌ها و سریال‌هاست.


هشدار: دوستان برای برداشتن فایل‌های شخصی خود از روی کِیس تنها تا 10شهریور فرصت دارند. فایل‌های شخصی شامل عکس، موسیقی، فیلم، پروژه تدوینِ فیلم‌های تمام‌شده و امثالهم خواهند بود.


خواهش: تا قبل از نهایی‌شدنِ آرشیو از اضافه یا کم‌کردنِ فایل به "شدّت" پرهیز کنید تا زحماتِ ما دود نشود برود بچسبد بر طاق.


توضیح: 

1- تا حدّ امکان فیلم‌ها براساسِ اسمشان در زبانِ اصلی مرتب می‌شوند، ولی با حروف انگلیسی. به‌عنوان مثال "ایثار"ِ تارکوفسکی نه تحت عنوانِ The Sacrifice، که به عنوان Offret آرشیو می‌شود. به همین ترتیب اسامیِ فارسی و آلمانی و فرانسوی و اسپانیایی و تمام زبان‌هایی که با حروفِ انگلیسی قابل نوشته‌شدن هستند (من خودم از مخالفان جدّیِ فینگلیش‌نویسی هستم، ولی اینبار چاره‌ای نیست واقعاً)

2- برای فیلم‌های آموزشی هنوز رویه‌ای به ذهنم نرسیده. منتظر پیشناهادتان هستم.

3- به ذهنم رسیده آرشیو خوبی از عکس‌های برتر تاریخ هم ایجاد کنم. اگه آرشیو فیلم‌ها و آرشیو فعالیت‌های کانون به موقع تمام شود


خواهش: مسئول محترم کامپیوتر، برس به داد سیستم و پارتیشین‌بندی‌ها


زیاده عرضی نیست


نظرات 7 + ارسال نظر
سبا حق طلب دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 18:51


یعنی براساس زبان اصلی اثر مثلا روسی مرتب میشه؟ارتباطش رو با فینگلیش نفهمیدم؟

علیرضا موسوی دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 18:58

دستت درد نکنه.

اشکان دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 20:45

آورین

رضا ی.د سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 00:36

سعید پیرو صحبتی که داشتیم:
1پارتیشن بندی نیاز داره که بعضی درایوهاخالی بشن چون امکان آسیب دیدن فایلها درپارتیشن بندی تحت ویندوز وجود داره وپارتیشن بندی بایدقبل از نصب ویندوز صورت بگیره که اینکار بهتر بعدش هم ممکنه ولی من تجربه ی خوبی ندارم...
2من مسءول نیستم فعلا ودرضمن وظیفه ای هم از مسءول کامپیوتر به من محول نشده

شکور به یوسف دوست سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 02:11

تو هم مسئول هستی. ولی در سمت معاونت
مسئول اصلی باقریه و تو معاونش
شما دوتا در یه تیم هستید
شکور

امیر حیدری سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 19:52

احسنت. ىرووى بر تو. بی‌محابا برخورد کن. حتی اکه جیز خوبی هم باک شه قابل بدست اوردن,

سعید پشت مشهدی جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 18:59

سلام سعید خواهشا بیرحمانه فیلم ها رو پاک نکن و امیدوارم معیارت برای پاک کردن یا نکردن فیلم ها امتیازشون نو سایت imdb نباشه یه سری فیلمهای مستقل خیلی خوب تو آرشیو هست که خیلی مهجوره و فیلم های خیلی خوبین تو همین هفته من میام کانون در کنارت فیلم ها رو مشخص می کنم اگه به نظرت نیازه من اون فیلمهای تو آرشیو رو از هر کسی بهتر میشناسم.

سعید عزیز، تینیجری ها و کمدی ها و درام های بی‌مایه و فیلم های سخیفِ پرازجلوه های ویژه رو دارم حذف می کنم. فک نکنم مشکلی پیش بیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد