کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس تدوین

با سلام به همه دوستان

بنده و پژمان دلیاری قصد برگزاری کلاس تدوین رو داریم

اطلاعات فعلی:

-پروژه شخصی

-برای ترم مهر امسال(انشاالله)

-گزینه های مد نظر

1- خانم هایده صفی یاری

2- اقای حسن دوست

البته پیگیر افراد دیگر هم هستیم

از دوستان هر کسی که موافق و مخالف هست اعلام کند(البته فکر کنم چون پروژه شخصی هست نیازی نباشه)


مطلب دیگر اینکه کسانی که تمایل به شرکت در این کلاس رو دارند لطف کنند اعلام کنند

تا یه برآوردی برای صحبت با اساتید داشته باشیم

با تشکر و آرزوی قبولی طاعات


نظرات 9 + ارسال نظر
شکور شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 00:02

1-اگه قیمتش خوب باشه و وقتم پر نشه من خیلی دوست دارم کلاس های تدوین رو از دست ندم
2- برای رویه ها و این مسائل پست:
تکلیفی برای معاونت اساسنامه/انتقال تجربه/ارائه ی اطلاعات به همگی
رو بخون
3- چرا پستت عنوان نداره؟

شکورم

درضمن اگه هزینه ای میخوای از بودجه ی خود کانون برای این کلاس برداری, نیاز به هماهنگی داره ولی اگه پول کلاس و استاد رو از خود شاگردها و امورفرهنگی می تونی بگیری, نیازی به هماهنگی نداره

شکور

مسعود زرگر شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 00:58

متمایلم زیاد!!!

سبا حق طلب شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 01:23

خوبه.اگه برسم میام.

علیرضا موسوی شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 02:53

با صفی‌یاری بسیار موافقم من.

رضا ی.د شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 05:22

به نظر که خوب ومفیدمیرسه اگه برگزاربشه وباقیمت معقول باشه دوست دارم شرکت کنم:)

بشیری شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 12:41

اگه از لحاظ زمانی مشکل نداشته باشم و هزینه کلاس هم معقول باشه میام حتما...

milad شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 20:55

آفرین موفق باشین

قربانت
قربانی

امیر حیدری یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:31

احسنت. ایمیلی که فرستاىم خوندی؟

اره امیر جون خوندم
یه دنیا ممنون

امیر حیدری دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 05:37

مشتاقم که به ثمر بنشونیش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد