کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

عکاسی 4 فصله

کاری که جدیدا برای عکاسی انجام دادم،انتخاب سوژه ی ثابت تو فصلهای مختلفه.

حتی توی دانشگاه و صحنه های بی نظیرش



مکان : چشم انداز بغل درمونگاه

{برای دیدن عکس در اندازه اصلی اینجا کلیک کنید}

نظرات 15 + ارسال نظر
مسعود زرگر جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 21:02

بسیار عالی...

saba haghtalab جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 22:27

afarin

milad جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 23:12

afarin

تو میلاد سلیمی خودمونی؟
شکور
------------------------------------------
بلی
میلاد سلیمی

پرنیان فلاح جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 23:50

فوق العاده است.خیلی قشنگه واقعا

مهرشاد پرهیزکار شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 02:59

zibast :)

پیروزبخت شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 04:46

خاقانی شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 05:16

خیلی قشنگه. این جای دانشگاهو خیلی دوس دارم.

ترابی شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 10:55

زیبا بود

دلنــاز طلاکوب شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 10:58

سبا ح شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 12:29

زمستونش معلومه.اسمون ابیه بهاره؟
به ترتیب از چپ به راست ؟

توفیقی شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 14:22

به ترتیب از راست: بهار- تابستون و ...
دقت کنی بهارش زمین سبزه

محمدمهدی رسولی یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 09:28

لذتی که در عکاسی هست در تصویربرداری نیست!

راد یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 18:05

کلاس عکاسی نمیرید جاش میرید جنگولک بازی؟

همون مبتدی که رفتم،برا الآنم بسه.
اصلش جنگولک بازیه!
توفیقی

راد دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 13:44

شما کلاس رفتین مگه؟
کلاس های عکاسی کانون رو رفتین؟
ازون نظر که دنیا کلن جنگولک بازیه.
وقتی اون نظر رو گذاشتم اصن حال و حوصله ی توضیح نداشتم و یه راست رفتم سر اصل مطلب.
این توصیه ها رو به این چشم نبینید که خواستم بگم من بلدم و شما نه. فرض کنید از زبان یه دانش آموزی که تو مدرسه ی علوم عکاسی سال بالایی شما محسوب میشه و فقط دوتا کلاس بیشتر خونده و ممکنه کاملا در اشتباه باشه از من بپذیرید.

ببینید این که شما این سبک رو دارید کار میکنید اصن چیز بدی نیست و خودش نوعی هنر به خرج دادنه.
اما این مثل این می مونه که من از الان بیام عکاسی مدلینگ رو شروع کنم در حالیکه هیچ چیزی از استایل ها و نورپردازی و دکوراسیون و این چیزا نمی دونم.
یا اینکه عکاسی حیات وحش کنم وقتی که نه ابزاری براش دارم و نه چیزی از نحوه استفاده از لنزهای مختلف تو شرایط مختلف میدونم (میدونید که عکاس های نشنال جئوگرافی وسایلی که فقط مربوط به عکاسیشون میشه مبلغی شاید در حد 200-300 میلیون باشه) و خیلی دوره هایی که باید براش ببینم و ندیدم.

حالا نمیخوام بگم که این سبک عکاسی که شما شروع کردید تا اون حد دست نیافتنیه که بهتره شروع نکنید، نه.
شما از خیلی از افراد اطرافتون عکس های بهتری میگیرید ولی میخوام بگم به نظر من هنوز نیاز به تمرین دید و تقویت قوای بصری دارید.
من ذوق عکاسیتون رو کاملا می فهمم و تحسین میکنم.

sheida.z دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 14:46

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد