کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اضافه شدنِ دسته بندی جدید به وبلاگ

موضوعات "آموزش" و "فیلمنامه"، که دومی زیرمجموعه‌ی اولی هست رو به وبلاگ اضافه کردم!

وبلاگ اساسا به موضوع آموزش نیاز داشت و به وبلاگ اضافه شد. طی درخواست های دوستان، زیرموضوعِ "فیلمنامه" هم به "آموزش" اضافه کردم! اگر بچه ها جنب و جوش نشون بدن از خودشون و درخواستِ جدی داشته باشن، میشه موضوعاتِ دیگه هم با "آموزش" اضافه کرد!

ویرایش شده 4 دقیقه بعد از نگارش

نویسنده ها حتما حداقل از یک موضوع در قسمت "تنظیمات یادداشت---->دسته بندی" دستفاده کنن.

بهتره که نویسنده، اسم خودش و کسایی که به پست مربوط میشن رو به عنوان برچسب توی پُستش درج کنه!

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 22:59

به نظرم باید در انتخاب عناوین موضوعات وبلاگ باید خیلی دقت بشه
به طور مثال لفظ «آموزش» میتونه آموزش مسائل هنری و یا مسائل کانونی باشه
پیشنهاد تغییرش رو به «آموزش هنر فیلم و عکس» یا «آموزش هنری» یا «کارگاه هنری» رو دارم
همچنین به جای عبارت «فیلمنامه» پیشنهاد همون عبارت پیشنهادیه اشکان یعنی «کارگاه فیلمنامه» یا حداقل «آموزش فن فیلمنامه نویسی» رو دارم وگرنه هرکی ببینه فکر میکنه این موضوع مشمول فیلمنامه های کانون یا فیلم های سینما میشه

شکور

الان متوجه شدم که موضوع فیلمنامه, زیرشاخه ی آموزشه
ولی این زیرشاخه بودن تو ظاهر وبلاگ مشخص نمیشه برا همین همچنان پیشنهاداتم رو قبول دارم
شکور
ـــــــــــــــــــــــــــــ
الان در کل پیشنهاد میکنم یه زیرشاخه به آموزش هنری اضافه بشه اونم ترمینولوژی سینما باشه
شکورم
--------------------------
ترمینولوژی سینما چیزی به جز فیلمنامس یا باید اسم فیلمنامه رو تغییر بدم؟
قدکساز

شکور جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 20:46

ترمینولوژی سینما یعنی اصطلاح شناسی سینما
ترمینولوژی یه طورایی یعنی لغت نامه
کلا تو هر رشته ی علمی یا هنری یه بجثی وجود داره به نام ترمینولوژی که در این بحث, اصطلاحات خاص اون بحث تعریف میشه
در سینما از الفاظی مثل «کارگردان» و «منشی صحنه» بگیر تا الفاظی مانند «درام» و «سیناپس».
شکور

به نظرم با حفظ موضوع "فیلمنامه"، موضوع "ترمینولوژی سینما" رو هم میشه اضافه کرد.
قدکساز

milad جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 23:17

afarin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد