کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من بابِ معارفه - پارت تو

سلام

عارضم که 

 کلیپ شکوری به خاطرِ نرسیدن آرشیو به تعویق افتاده. از همین تریبون از شکوری عذر می‌خوام - مشغله مزخرفی گریبانگیرم شد که نرسیدم بیام سر آرشیو - ولی از خودش یا از حق‌پناه خواهشمندم که خلوت‌کردنِ آرشیو رو شروع کنن تا پارتیشن‌بندی‌ها صورت بگیره، من یحتمل تا سه‌شنبه صبح نمی‌تونم خودمو برسونم....

یه ایده برای یه کلیپ دیگه دارم، یه کلیپ از اون دست که یه ایدهِ جذاب ولی ظاهراً بی‌ربط داره و بعدش یه موضوع خاص رو تبلیغات می‌کنه. علاقه‌مندان رجوع فرمایند (بالاخص توپ‌شکن بیاد، ایده باید پرورونده شه)

یکی از دوستان زحمت بکشه آمار دقیقِ روزهای معارفه و ثبت‌نام رو دربیاره که چندمه، چندشنبه‌اس، و چندچنده، مرحله بعدی فهمیدن این موضوعه که از دوستان چه کسانی لطف می‌کنن و حتماً اون روزها حضور به‌هم می‌رسونند

بروشور رویش رو میشه ب هپیشنهاد شکوری برای ثبت‌نام مورد مصرف قرار داد، ولی برای معارفه نیاز به بروشور جدید داریم - من تازه فهمیدم چه گندی زدم تو طراحی بروشور - تراکت هم می‌خواهیم برای هر دو روز. دوستانی که در گرافیک حرف برای گفتن دارن خودشونو معرفی کنن

یکی از دوستان مسئولیت اکران رو به عهده بگیره لدفن - میشه سنّت "هابیت" رو ادامه داد....

مسئولیت جشنواره اکران فیلم‌های کانون با شخص بنده‌اس، پیگیری می‌کنم، دوستان فیلم‌ساز اعلام آمادگی کنند

غرفه و لوکیشن هم نیاز به مسئول داره - غرفه با اجازه دوستان زیرنظر خودم باشه ولی نیاز به تیم دارم - اعلام حضور بفرمائید.

زیاده عرضی نیست؛ مسئول نگرانِ گرفتار؛ سعید

نظرات 7 + ارسال نظر
اشکان چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 13:47

اعلام حضور می کنم...
اما اکنون رجوع به معنای واقعی کلمه میسرم نیست که می دانی ۴۰۰ کیلو متر اینورتر از کانونم...اما هر وقت بگویی زنگ میزنم و فکر می کنیم...
خسته نباشی دایی...

سبا حق طلب چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 18:14

اعلام حضور می فرمایم.مخصوصا بحث لوکیشن ترجیحا

بشیری چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 21:13

من هستم، هرجا و هروقت واسه هرکاری خواستید بگید میام...

زمان و مکان چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 22:22

با استعلامی که از غلامی و خانم برزگر گرفتم, مثل اینکه هنوز زمان و مکان دقیق ثبت نام و معارفه ی ورودی های جدید تعیین نشده
ولی اگه طبق روال سابق بخواد انجام بشه, ثبت نام در اواخر شهریور خواهد بود و زمان دقیقش تو سایت دانشگاه برای قبول شدگان کنکور تعیین میشه
معارفه هم در اوایل مهرماه
درضمن بدانید و آگاه باشید که مراسم جشن فارغ التحصیلی سال گذشته قراره با تاخیر چشمگیر 26 شهریور انجام بشه پس در اون زمان قطعا معارفه نیست.
قطعا جشن فارغ التحصیلی برای تبلیغات کانون فایده ای نداره.
همچنان دنبال پیدا کردن زمان و مکان دقیق برگزاری ثبت نام و مراسم معارفه هستم
توجه داشته باشیم که سال گذشته در یک اقدام بی سابقه, مراسم معارفه در دوتالار ابوریحان و امام علی به صورت همزمان با تفکیک خانم ها و آقایون برگزار شد ولی غرفه ها صرفا در تالار امام علی دایر بود
باید منتظر هر طرح جدیدی باشیم.
شکور

ترابی چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 23:01

اعلام آمادگی کامل
روز معارفه و ثبت نام هم حتما هستم
هر کاری که از دستم بربیاد آماده همکاری هستم

شکور چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 23:45

اگه نسخه ی با کیفیت قسمت دوم هابیت بیاد واقعا میشه روش مانور داد مخصوصا که الان می دونیم یه استاد و یه تیم دانشجوی دکترا داریم که تو رشته ی تاریخ دارن روی ارباب حلقه ها, هابیت و کل رمان تالکین کار می کنن

شکور

رضا ی.د پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 07:32

دارم روفتوشاپ کارمیکنم خونه یعنی اگه چیزی واسه طراحی درب وداغون وآماتوری بود درخدمتم پخش تراکت واز این حرفاروهم از اول بودم الانم هستم ...اکران هابیت2روشایدبتونم کمک کنم به هرنحو از گرفتن فیلم تا سانسور؟ و...وبه نظرم دوتا گروه روبزاری واسه دوتا اکران خوب باشه البته اگه نیروبرسه واعضاء اعلام آمادگی کنن و...:))
رضا ی.د
ومن الله توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد