کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک پیشنهاد

من به طرح اشکان یه نظر دادم. اون نظر + طرح قبلی کلاس های مقدماتی سینما که طرحش رو تو خوابگاه چیدیم و خود طرح اشکان یه جرقه تو ذهنم زد.

پیشنهاد اضافه شدن یه موضوع جدید به موضوعات وبلاگ دارم با عنوانی مثل: آموزش سینما یا ترمینولوژی سینما

هر کس با لحن و سبک صحبت خودش و یا حتی کپی-پیست کردن از سایت های سینمایی, بعضی از اصطلاحات سینمایی رو بیاره با مثال و توضیح در قالب این موضوع شرح بده

بعد از یه مدت اگه اکثر اصطلاحات سینمایی رو ما تو این موضوع آوردیم حتی می تونیم کتابش کنیم به نام کانون بدیم بیرون

دوستان نظر بدید. مخالفت کنید یا موافقت. خلاصه پیشنهاد رو بپزیم و اگه مناسب بود اجرا کنیم

شکور

نظرات 7 + ارسال نظر
امیرحیدری سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 19:51

موافقم اما کپی از یه جا. نباشه نوشته ها. حداقل یه اجماعی بین نظرات سایت های مختلف باشه اگه کسی خواست کپی کنه. چون تو بعضی زمینه ها بعضی تعریف های شخصی بعضا متضاد داریم.

محسن قدکساز چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 00:05

با این کار و اضافه شدن موضوعی به اسم "آموزش" موافقم! از اونجایی که ما کانون فیلم و عکسیم، یا باید موضوع "آموزش" داشته باشیم یا باید هر دو موضوع "آموزش سینما" و "آموزش عکاسی" رو داشته باشیم!
امیدوارم بچه ها خودشون رو نشون بدن و فعال باشن!

رضای.د چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 00:10

به نظر خیلی خوب میاد من میتونم هرچی توزمینه ی انیمه وانیمیشن بلدم روبنویسم:)

سبا حق طلب چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 01:20

به به اقای یوسف دوست.من تازه فهمیدم رضا ی.د شمایید.
یه ساعت داشتم فکر می کردم

اتفاقا من هم همینطور
خود یوسف دوست گفته بود خونه نت نداره فکر کنم
برا همین اصلا به فکرم نرسید که این بنده خدا, یوسف دوست باشه
شکور

مسعود زرگر چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 01:30

اگر همه پیگیر باشیم چرا که نه!

ترابی چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 10:39

بله کاملا موافقم
خیلی میتونه مفید باشه

بشیری چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 21:07

منم موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد