کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لب تاب


سلااااام دوستان عزیز.یک درخواست شاید شدنی دارم.

برنامه ای که اقای پرهیزکار برای تدوین استفاده کردند mixcraft نام دارد.نام برده expiredشد و تلاش های اقایان قدکساز و پرهیزکار در جهت دانلود mixcraft  ریجستر بشو نتیجه بخش نبوده.بالاخره با هزار زحمت از پایتخت این برنامه رو گیر اوردم

اقای پرهیزکار برنامه رو داخل لب تابشون گذاشتند 

 سی دی خالی نمایش داده شد .خلاصه لب تاب دوست اقای پرهیزکار پیدا شد و این برنامه ریجستر شد

اما

اما فهمیدیم

روی لب تاب اقای پرهیزکار به دلیل با کلاس بودن و اصل بودن ویندوز ریجستر نمیشه.

حال تقاضا میشه که اگر می تونید 2 روز 2 تا 2 ساعت لب تابتون را به ماقرض دهید تا لب تاب بنده ازتعمیراتی  قدم رنجه کنند وتشریف مبارک بیاورند و پیش عمو پرهیزکار برن و ادامه تدوین انجام بشه.

نکته:دوست اقای پرهیزکار دارند میرن شهرشون گویا

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن قدکساز یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 22:26

پس مشکل از برنامه نبوده!
پس نیازی نبود برید پایتخت!
پس لازم نبود 10 تومن واسه یه برنامه کوچیک خرج کنید!

مهرشاد پرهیزکار دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 00:26

محسن جان همه اینا لازم بود...سریال این برنامه فرق میکنه با اونی که ما استفاده میکردیم.

مهرشاد پرهیزکار دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 00:27

خانم حق طلب لپ تاپ خودتون با کلاسه، لطفا درست صحبت کنید

سبا حق طلب دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 00:34

به اقای قدکساز:
این برنامه ای که من گیر اوردم ورژن جدید میکس کرفت بوده.همون کوفت کرفت و به گفته اقای پرهیزکار ورژن جدید به لب تاب ایشون نمی خورده
ولی من شدم .البته پولش برمیگرده ایشالله

امیر حیدری دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 15:51


من دارم پایان نامه مینویسم. ساری.

پیروزبخت دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 18:28

وااااااااااای سبا سر این پروزه فک کنم چند سالی پیر شدی
دوستم خدا قوت
و بسیار ممنان از آقای پرهیزگار

سبا حق طلب دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 21:33

به الهه:
مرسی از همدردیت خ زیاد.من تو شرایط سخت زیاد قرار گرفتم اینم یکیش

به امیر حیدری دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 21:33

تو تهرانی, مشهدی, ساری ای، کجایی؟
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد