کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آکساسوآر منهدم شده!!!

به نام خدا


به ادامه مطلب توجه کنید 

 

با آقای شکوری صحبت کردم، در واقع ایشون با من صحبت کردن، ما برای این فیلم به وسایل خراب قابل انهدام و حتی منهدم شده احتیاج داریم!


یعنی مثلا اگه آباژور خراب ، پنکه خراب ، بالش و پتوی پوسیده ، ساعت دیواری و رومیزی خراب و قابل انهدام ،کیف دستی خرابی که میخواید بندازیدش بره ، آینه شکسته ای که دیگه نمیخوایدش چوب لباسی شکسته و رادیوی خرابی که میخواید بندازیدش بره و هر وسیله ی داغونی که توی خونه دارید و میخواید از شرش خلاص بشید رو به من تحویل بدید قول میدم دیگه نبینیدشون.


همچنان امید من به شما عزیزانه!


جهان


اضافه شده در 6 تیر ساعت 18:15:


برای یکی از دوستان سوءتفاهمی پیش اومده که خداروشکر مرتفع شد ولی محض احتیاط یک بار اینجا هم توضیح میدم تا خیالم از بابت دیگران راحت بشه ، ما در واقع به دو سری وسیله احتیاج داریم: وسایل سالم و وسایل خراب!

وسایل سالم قطعا چون صاحبش راضی نیست هیچ گونه بلایی سرش نمیاد و صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده ش بر میگرده اما سری دوم وسایل خراب و داغونیه که صاحبانشون دیگه اونها رو نمیخوان و اجازه تخریب اون وسیله رو بهمون میدن!

در نتیجه: دوستانی که وسایل سالم بهمون قرض میدن  مثل خانم ها حق طلب و طلاکوب و آقای سلیمی و سایر عزیزان خیالشون راحت باشه که وسیله هاشون صحیح و سالم بر میگرده بهشون!


روی این نکته هم تاکید میکنم که وسایل خراب و نا سالم  هم حتی با اجازه صاحبانشون تخریب میشه نه بدون اجازه!


امیدوارم الکی پیچیده ش نکرده باشم چون الان تو وضعیت خیلی بدی هستم، با بدبختی خودمو به اینترنت رسوندم که اینو توضیح بدم!

امیدوارم خوب جا افتاده باشه


جهان


نظرات 8 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 04:19




آورین آورین
شکور

پرنیان فلاح یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 12:33

میگردم هرچی که قراره آشغال بشه پیدا میکنم میارم.

مرادپور یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 15:50

حیف که راهم دوره!!! وگرنه نصف وسیله ها رو براتون تهیه میکردم
امیدوارم کارا به خوبی پیش بره...

وانت بفرستم؟ :دی

جهان

بشیری یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 16:59

منم میگردم...

با تشکر :)

جهان

سبا حق طلب یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 21:49

شفیعی دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 11:12

سلام و خسته نباشید.
بنده هم راهم دوره و مشکله که چیزی بیارم.
شرمنده...

سلام.ممنون :)

جهان

nafi3 saleh دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 12:23

به پری:اون رادیو بزرگه بود..........................میخوای خوردش کنم؟!؟!؟

این الان شوخیه یا جدی؟ :)

جهان

nafi3 saleh دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 15:12

خودم که دلم نمیخواد شوخی باشه...ولی در صورت رخ دادن این حادثه پول تو جیبی م به مدت یک ماه قطع خواهد شد......
اگه تقبل پول توجیبی رو به مدت مذکور گردن میگیری دست به کار شم..
نظرت چیه؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد