کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من باب معارفه

سلام

قبل از هرچیز تشکر از اعتماد شما، و اعتماد دوستانی که به مارا قابل دانستند و در رای‌گیری - بزرگوارانه - به نفع بنده کنار رفتند.

و امّا بعد

 

 به طور خلاصه؛ معارفه امسال به خاطر سوءتعبیر و سوءتفاهم شکل گرفته بین امورفرهنگی و کانون فیلم و عکس کمی در معرض خطر قرار گرفته است. گرچه تمام این موارد دلیل نمی‌شود که بخاهیم کم‎کاری کنیم و تقصیر را به گردن فلان و بیسار بیندازیم. الغرض؛ معارفه به شخصه برای من یک روز نیست، فرآیندی است که از روز ثبت‌نام ورودی‌های جدید شروع می‌شود و دو-سه هفته بعد از شروع ترم هم ادامه پیدا می‌کند، درواقع یک پروژه کوتاه‌مدت است که نیاز به همکاری همه دوستان دارد، فرض کنید نیاز به معاونت دارم، ولی معاونت‌های زیاد، که اجازه می‌خوام انتخابشونو به صلاحدید خودم و از بین دوستانی که تو کامنت‌ها داوطلب می‌شوند انجام بدهم.


من برای موارد پیشنهادی زیر نیاز به کمک دارم؛ موارد زیر قطعی نیستن و می تونن زیاد یا کم بشن؛ بهرحال:

1- روز ثبت نام، ما حدقل نیاز به بروشور و تراکت داریم، و دو - سه نفر که باشن و معرفی کنند

2- روز معارفه غرفه میخواهیم و خوبش را هم میخواهیم

3- روز معارفه کلیپ می خواهیم. شکوری کلیپی ماندگار و عالی داره می سازه، ولی من فکر می کنم نیاز به کلیپی از جنسِ کلیپ های سال های پیش هم داریم (هنری شاید، چیزی جالب برای گرفتن توجه مخاطبِ کمی خاص تر)

4- روز معارفه نیاز بسیار به تراکت و بروشور داریم

5- بخش "عکس" کانون ضعیفه، به نظرم عکس هم در کنار فیلم باید وارد معارفه بشه، چطور؟ نمی دانم

6- در مهرماه باید یک اکران بزرگ داشته باشیم، یک اکران دهن‌پرکن، آسیاب‌خراب‌کن، دندان‌شکن

7- در همان مهرماه قراره جشنواره فیلم‌‎های تولیدی خودمان را کلید بزنم، جوّ بدهیم هِی که چقدر خفنیم (که هستیم)

8- لوکیشن نیاز به کمی بازنگری دارد. دیوار مشاهیر باید اضافه شود و کمدها مرتب شود، آرشیو باید برسد ( سِلف نوُت) و باقی قضایا


مشکلات در پیش رو این است که یک- نمی دانیم تاریخ دقیق ثبت نام و معارفه و اندازه دقیق غرفه را و دو - اینکه ممکن است از جانب امورفرهنگی داستان‌هایی درست شود. در مورد دوم به کمک قدیمی‌ها و ریش‌سفیدها نیاز وافر دارم.

در آخر؛ هدف من این است که معارفه امسال دندان‌شکن باشد و جای هیچ حرف و حدیثی برای هیچ2کس نگذارد، حجت بر ورودی‌های جدید تمام شود و ما هم خشنود و رستگار شویم. دور از دسترس هم نیست.

زیاده عرضی نیست، سعید

نظرات 10 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 21:54

عمری باشه هستم در خدمتتون،البته اگر لایق باشیم

شکور جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 00:10

آورین

امیر حیدری جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 01:52

احسنت. انشالله که همه چی خوب برگزار میشه.

پیروزبخت جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 05:41


6

بشیری جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 16:14

خوب پیش خواهد رفت ایشالا منم که هستم، هرکاری که ازم بربیاد درخدمتم.

پرنیان فلاح جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 17:44

من حتما هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم.

ترابی شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 00:16

روز ثبت نام و معارفه هستم
و هر کار دیگری که از دستم بربیاد

سبا حق طلب شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 11:51

دلنــاز طلاکوب شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 14:15

منم هستم!

مرادپور یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 15:25

هر چند واسه معارفه 2 سال گذشته نتونستم خودمو برسونم، ولی واسه این یکی حتماً خودمو می رسونم.
میتونین رو کمکم حساب کنین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد