کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من نفرت انگیز 2

 

 مدت ها بود که انیمیشن خوبی ندیده بودم. برای همین وقتی خبر اکران دوتا انیمیشن رو شنیدم واقعا خوشحال شدم. 

دو انیمیشنی که واقعا از قسمت اولشون خوشم اومده بود و کاملا مطمئن بودم که قسمت دوشون هم خیلی خوب از کار در میاد. 

اولی دانشگاه هیولاها بود که واقعا من رو نا امید کرد. ولی دومیش همین انیمیشن من نفرت انگیز بود که تا حدود زیادی انتظارهام رو براورده کرد. 

البته من اون کیفیتی که دیدم زیاد خوب نیست و به دوستان توصیه می کنم وایسند با کیفیتش بیاد. 

ولی واقعا باید بگم که دیدنش، حتی بی کیفیت هم واقعا لذت بخشه. مخصوصا شیرین کاری های مینیون ها که توی این قسمت دوزش خیلی بیشتر از قسمت قبل شده. 

ایشالا دوستان دیدن یه متن درست حسابی براش می نویسم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
سبا حق طلب پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 11:52

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 20:50

آره منم تبلیغشو دیده بودم.خیلی دوست دارم ببینمش به خصوص که قسمت اولش رو هم ندیدم ینی نصفه و نیمه دیدم.
واقعا دانشگاه هیولاها بد بود؟من برای دیدنش خیلی ذوق داشتم.

البته اونقدر ها هم بد نبود. ولی خیلی کمتر از توفعم بود.
سعیدم.

رضا یوسف دوست جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 04:36

دانشکاه هیولاهافعلا که دوهفتس صدر جدوله ونقداشم تاحالا بدنبوده:)

من نظرم رو اعلام کردم.
سعیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد