کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لباس مردونهِ سفیدِ آستین بلندِ عجیب و غریب

به نام خدا


خبر فوری

 

 قبلش اعلام کنم که این خبر کاملا جدیه و حیاتی، لطفا شوخی نگیرید


خانوم ها و آقایون!

دوستان خوبم


فیلم کشتن مرغ مقلد، برای لباس بازیگر به یک پیراهن مردانه سفید رنگ آستین بلند و البته عجیب و غریب احتیاج داره، به همین خاطر از همه آقایونی که دارای چنین پیراهنی هستن درخواست میشه که اون رو چند روزی به ما قرض بدن من قول میدم که بعد از فیلمبرداری سالم و تمیز و شسته رُفته تحویلتون بدمش!


دخترانی که برادر یا اقوامشون چنین پیراهنی دارن هم اقدام کنن!


این پیراهن رو پیدا کنید و عکس اون رو به بنده برسونید و دل مدیر تولید این فیلم رو شاد کنید!

امید من به شما کانونی هاست!


ایمیل من برای ارسال عکس :

p_jahanipoor@yahoo.com


جهان

نظرات 8 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 22:36

آقای قدکساز من در خصوص شما به داشتن همچین لباسی مشکوکم شما چنین لباس سفیدی رو یه بار نپوشیده بودید؟؟

راس میگید...منم یه چیزایی یادمه...اعتراف کن مردک
شکور
--------------------------
به آقای شکوری هم توضیح دادم! یه لباس سفید معمولی بود که دوتا چیز درباره‌ش مطرحه: اول اینکه واسه خودم هم کوچیکه! دوم این که چند وقت پیش جلوشو سوزوندم :))))))
قدکساز

به آقای قدکساز دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 23:23

ممنون.
ولی اگه زحمتی نیست ازش عکس بگیرید برای بفرستید!
چون هم سوخته!
هم برای شما کوچیکه!
هم طبیعتا دیگه نمیخوایدش و میشه کلی روش حرکت زد!
خلاصه نندازیدش دورها!!!!!!
نگهش دارید!
ویژگی های عجیب غریبی رو میشه روش پیاده کرد!
کوتاهی.
سوختگی.
و کلی چیزای دیگه

جهان

شنبه هفته دیگه کانون بازه؟ بیارمش؟
قدکساز

سبا حق طلب دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 23:43


حیف که پسرای فامیل ما ازاین لباسا ندارن

محمدمهدی رسولی سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 01:00

خانوووم جهاااانــــــــی پـــــــوووووور
تجربه ثابت کرده هرچی دست گروه تولید فیلم رسیده به شکل فاجعه باری نابود شده . . .
البته ب دست صاحبش برگردانده شده ....

توفیقی سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 03:35

منظور از عجیب و غریب چیه؟

برچسب "پیراهن سفید مردانه" و " آستین بلند " بعدا دوباره به کار میاد، میدونم!!

جهان سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 08:47

به آقای قدکساز:
شنبه هفته دیگه احتمالا کانون باز نیست .
اگر نشد شنبه ی بعد از عید فطر زحمتشو بکشید ممنون

به آقای رسولی:
بابا همه جا که تجربیاتتونو نگین که !!!!
حالا الان یکی از ترس حرف شما پیرهن داشته باشه نیاره من چیکار کنم؟
دوستان من تکذیب میکنم،لباستون صحیح و سالم تو زرورق بهتون عودت داده میشه!!
قول میدم!

جهان سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 08:51

به توفیق:
عجیب غریب یعنی هر گونه پیرهنی که با دیدنش چشماتون این جوری () گرد بشه از تعجب ، به خاطر مدل و ظاهری که داره!

و اصطلاحاتی مثل : جل الخالق،یا ابالفضل،این دیگه چیه،والا دیگه دوره آخرالزمانه خواهر در خصوصش کاربرد فراواان داشته باشه!

این کامنت کاملا جدیه،نخند بچه!

شفیعی دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 11:17

سلام.من یکی دارم.اما نمی دونم منظورتون از عجیب و غریب چیه؟؟؟
به هر حال ازش عکس می گیرم و اونو واستون می فرستم.
امید است که مقبول افتد.البته بیشتر شبیه یه بلوزه نه پیراهن!!!
ولی شاید به کار بیاد.

سلام. دست شما درد نکنه :)

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد