کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سه تیکه ی ماندگار / قطعه ای از فلوح به خویشتنش باز می گردد

سه نفر هدیه هایی به کانون دادن که ماندگار بود...

کتری نیلوفرمردیها / مجله های نوید اسکویی / هارد حسین فلاح



 

حسین, هاردش رو به کانون قرض داده بود. قرار بود که خیلی وقت پیش برامون هارد خریده بشه ولی فکر کنم یه یه سالی خلف وعده شد
ولی حسین، بنده خدا، همچنان هاردش تو دل کیس ما مونده بود که مونده بود
خلاصه که من ازش خیلی ممنونم که همچین چیزی که الان همگی دنبال داشتنش هستن رو به راحتی گذاشته بود تو کانون و پی اش هم نمی اومد
به مناسبت خرید هارد کانون و ایشالا، پس دادن هارد حسین تو همین هفته, خواستم ازش تشکر کنم...
حسین فلاح از اعضای کانون فیلم بود که بعد از سال اول حضورش در دانشگاه شهید بهشتی و رشته ی فیزیک, دانشگاه و رشته ی تحصیلیش رو تغییر داد ولی همچنان با کانون در تعامله

شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
سبا حق طلب جمعه 28 تیر 1392 ساعت 21:50

دست همگیشون درد نکنه

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 29 تیر 1392 ساعت 03:08

حسین خیلی مردی

حسین فلاح دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 07:25

آقا این حرفا چیه، دمت گرم، من مخلصم

نوید اسکویی پور یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 11:22

آنچه ماندگار بود کانونی بود که بر خلاف سایر تشکلات دانشجویی قبل و بعد از خود رمز ماندگاری را میدانست و ماندگاری را به عنوان میراثی تشکیلاتی از نسلی به نسل بعد آموزش میداد.
آنچه ماندگار بود شکور بود که ماند و کمک کرد تا اساسنامه ای شکل بگیرد و مرامی که هنوز هم در کانون و پست های امروزش دیده میشود.
امیدوارم این کانون تا ابد در کنار بچه های بهشتی بماند.

پی نوشت:
خیلی هم ادبی طور و احساساتی شدم نصفه شبی این سر دنیا
حسودی دارم میکنم با شکور و این تشکیلاتی که به کمک بقیه بچه ها با چنگ و دندون نگه داشته.
من این سر دنیا دارم چی کار میکنم؟ :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد