کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه ای برای توضیح مجدد ماهیت و اساس اساسنامه

با بحث های پیش آمده درمورد اساسنامه از طرف میلاد, پیشنهاد یه جلسه ی دورهمی برای تفهیم اساسنامه دارم. احتمالا کاری که میخوام انجام بدم, دور هم نشستن و شنیدن فایل صوتی روز معارفه ی قبلی هست که مربوط به اساسنامه صحبت شده و در انتها, پاسخ به سوالات. امیدوارم میلاد, چراغ, زینل، اشکان, ایزدی, و البته سایر دوستانی که در بحث مربوطه مشارکت کردن هم حضور پیدا کنن. زمان های مناسب و در صورت تعطیلی دانشگاه, مکان مناسب رو پیشنهاد کنید.

شکور-مسئول اساسنام

نظرات 3 + ارسال نظر
milad پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 23:59

پیش نویس:من عباس شکور رو به عنوان زحمتکش ترین فرد کانون قبولش داشتم و دارم به دور از بحث کانونی به عنوان یه آدم سالم مفید و کلا آدم دیگه ,اما این دلیل برا من نمیشه که هرچی به ذهنش میرسه به زبون بیاره(که البته اگه شوخی میکرد ایرادی نداشت).
بدین وسیله از همه عزیزان و بزرگوارانی مثل:آقایون و خانوما عباس-توفیقی-طلاکوب-سعید-جهان-زرگر اگه اگه لحن تندی داشتم معذرت میخوام ولی هنوز سر تک تک حرفام هستم وفکر میکنم برای اساسنامه و کانون گریزی باید یه فکر اساسی کرد.
برای جلسه هم حتما میام.

من هرچی به ذهنم میرسه رو نمیگم بلکه اونچه برای کانون مفیده و بعد از تعمق بهش معتقد میشم رو در قالب انتقاد و پیشنهاد در مورد کارهای بچه ها عنوان میکنم. هر جفتمون در حال ادعا هستیم ولی خوب تشکل دانشجویی دموکراتیک همینه دیگه. همه باس تو سر هم بزنیم تا جایی که یا یکی حرفش رو بقبولونه یا به بن بست برسیم
به هر حال حاج میلاد سلیمی, این کانونه فیلمه, هیچ مشکل خاصی تو این بحث ها پیش نمیاد.
برا بحث های کانون گریزی و هر چی دیگه هم میتونی فکر کنی, پیشنهاد بدی و خودت هم اصلا بدون نیاز به رای و این حرفا, برای جلوگیری از این اتفاق, اقداماتت رو شروع کنی
شکور

سبا حق طلب جمعه 28 تیر 1392 ساعت 11:38

من هم دوست دارم بیام اگه برسم.1شنبه و 3شنبه صبح و4شنبه صبح نباشه

سعید ایزدی جمعه 28 تیر 1392 ساعت 13:58 http://kafankhafan.blogfa.com

منم که حتما هستم. فقط اگه میشه. شنبه دوشنبه چهارشنبه عصر نباشه که من پرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد