کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

قابل توجه دوستداران فیلم سازی/انتقال تجربه

به ادامه ی مطلب دقت فرمائید

 

 همونطور که می دونید از مدتی قبل پروژه ی ساخت فیلم «کشتن مرغ مقلد» شروع شده

اغلب سمت ها خداروشکر سریعا اشغال شد

و متاسفانه برای خیلی از دوستان علاقه مند, سمت مشخص باقی نموند

ولی همونطور که عزیزانی که با من کار کردن می دونن, من همچنان نیاز به کمک دارم و با حضور دوستان, سمت های جدیدی خلق خواهد شد

پس هر کس که میخواد به من کمک کنه و قول میده که هر کاری که خواستم برای فیلم تا جایی که می تونه انجام میده, اسمش رو بده تا ایشالا از بین دوستان, 4-5 نفر رو انتخاب کنیم

ممنون

شکور-مدیر پروژه

نظرات 13 + ارسال نظر
محسن قدکساز پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 23:52

منشی صحنه یا دستیار کارگردان یا یه همچین چیزی خالی نمونده؟

توفیقی پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 23:55

من
خیلی علاقه مندم.
اون اول خیلی اصرار نکردم چون فک میکردم میخوره به ماه رمضون و نتونم به قولم عمل کنم.اما حالا که افتاده بعد ماه رمضون هستم.

به قدکساز جمعه 28 تیر 1392 ساعت 00:01

منشی صحنه که پره
تو که تو تیم تدوین هستید که حاجی... مگه تو اون قسمتی که دادم بهشت کار نمیکنی تو؟
شکورم

چرا! خوبه! کار اجرایی هم دوست دارم ولی مسئله ای نیست! ایشالله پروژه های بعدی!
قدکساز

مسعود زرگر جمعه 28 تیر 1392 ساعت 00:10

آقا منم هستم،
((بیکارم هستم از صبح تا شب وایسادم)) دیالوگ حجت ، جدایی نادر از سیمین

صدآورین
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 28 تیر 1392 ساعت 02:46

می دونم که بهم اعتماد نمیکنی ولی اگه کاری بود در خدمتم

اگه گزینه ی بهتری نبود, چرا انتخابت نکنم!
شکور

سبا حق طلب جمعه 28 تیر 1392 ساعت 11:30

اگه وقت گیر نباشه خ هستم

milad جمعه 28 تیر 1392 ساعت 11:40

عباس منم هستم
اگه دستیار تصویر خالیه دوس دارم
اگه بازیگرم انتخاب نشده به شفیعی بگو یه تستیم از من بگیره

شفیعی جمعه 28 تیر 1392 ساعت 13:08

اقا مارم راه میدین؟

سعید ایزدی جمعه 28 تیر 1392 ساعت 13:55 http://kafankhafan.blogfa.com

منم هستم اگه کاری بود که البته از همون اولم گفته بودم.

به شفیعی جمعه 28 تیر 1392 ساعت 18:23

گفتم به غیر از عوامل اعلام کنن
تو که تهیه کننده ای که
شکور

بشیری جمعه 28 تیر 1392 ساعت 22:02

منم که از اول اعلام کرده بودم، اگه کاری بود به روی چشم، وقت خالی میکنم حتمأ‏!‏

جهان شنبه 29 تیر 1392 ساعت 17:49

خانوم علیپور دسترسی به نت نداشتن گفتن از طرفشون اعلام کنم که هر کمکی باشه انجام میدن

علیرضا موسوی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 02:50

من هستم واسه کمک حاجی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد