کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تعریف پروژه: پروژه ی شخصی ساخت کلیپ معارفه ی امسال/قابل توجه دوستداران تدوین/ انتقال تجربه

به ادامه دقت فرمایید

  زیرمجموعه ی پروژه ی معارفه, من این پروژه رو به صورت شخصی تعریف میکنم

یعنی الزامی به مشارکت نیست. چنانچه تیمم جمع بشه فعالیت رو شروع خواهم کرد.

از طرفی میخوام چند هدف رو با هم بزنم...

دوستانی که علاقه مند به تدوین هستند, و به اونچه میگم برای ساخت این کلیپ عمل میکنن, به من اعلام آمادگی کنن تا پروژه رو شروع کنیم

این اعلام آغاز کار پروژه نیست بلکه مرحله ی تشکیل تیم است

هر کس پایه ی یادگیری تدوینه همچنین هرکس که میخواد به من برای ساخت این کلیپ کمک کنه, بیاد تو تیمم

شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود زرگر جمعه 28 تیر 1392 ساعت 00:15

میدونی که پایه تدوینم...

آورین.
شکور

دلنــاز طلاکوب جمعه 28 تیر 1392 ساعت 10:07

من تدوین بلد نیستم و دوست دارم یاد بگیرم. امیدوارم بتونم بیام!

سبا حق طلب جمعه 28 تیر 1392 ساعت 11:27

من پایه ام

سعید ایزدی جمعه 28 تیر 1392 ساعت 13:53 http://kafankhafan.blogfa.com

منم هستم

پرنیان فلاح شنبه 29 تیر 1392 ساعت 13:48

منم خیلی دوست دارم همکاری کنم ولی تدوین بلد نیستم و میترسم نتونم کمکی بکنم ولی اگه بشه یاد گرفت دوس دارم بیام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد